syftet med denna förfing är att få en så stilren bil som möjligt och fånga folks uppmärksamhet!.. och att den ersätta Refined I vilket fick en massa bra beröm ifrån.. detta kanske låter lite konstigt att jag kör på Refined I och... Visa mer
Mitt första projekt.. och detta kommer innefatta en förfining av min volvo s60 aka Refined II
planerna för den är rätt klara, få en så stilren bil som möjligt
och detta kommer innefatta
[] R front [x] nya fälgar 19" har inte riktigt bestämt vilka, så har ni något förslag så tar jag dom gärna [] annan grill [] R lyktorna [] Dioder i samtliga lampor [] Full tona [] sport avgassystem [] chippa [] kromade backspegelkåpor [x] kromad vinyl på handtagen [] vinge
det kommer fyllas ut med mer ider.. detta kommer bli ett långtisprojekt då jag inte har någon inkomst än sålänge men man kan alltid börja lite smått!
fälgarna är bra! nöj dig så! inga andra:D men hoppas den inte kommer se ut som alla andra r bara för det är ju inge roligt att ha något som alla andra har:/ även fast dom är jäkligt snygg med bara r design, iaf vad jag tycker! så länge du inte slänger på nå jäkla plastrakets skit:D
fälgarna är bra! nöj dig så! inga andra:D men hoppas den inte kommer se ut som alla andra r bara för det är ju inge roligt att ha något som alla andra har:/ även fast dom är jäkligt snygg med bara r design, iaf vad jag tycker! så länge du inte slänger på nå jäkla plastrakets skit:D
nejdå, det behöver du inte oroa dig för, jag vill inte ha som alla andra.. men det är svårt inom kjolpaket fronten för finns inte så mycket till variation ! det blev ett par andra fälgar ändå hehe
ja som endel märker så står det rätt still på detta projekt! men kan säga såhär att det kommer att ta en början under vintern förhoppningsvis! och planerna för bilen som nämnts i tråden gäller inte längre! har börjat inhandla saker för ett helt annat slutprojekt som jag hoppas ni kommer gilla och fullfölja när det väl börjar!
jag och Iceman3006 har filurat på en ide som ska fullföljas! och den är väldigt udda! har inte sett en enda S60 byggd så! så det kommer bli härligt!
ja som endel märker så står det rätt still på detta projekt! men kan säga såhär att det kommer att ta en början under vintern förhoppningsvis! och planerna för bilen som nämnts i tråden gäller inte längre! har börjat inhandla saker för ett helt annat slutprojekt som jag hoppas ni kommer gilla och fullfölja när det väl börjar!
jag och Iceman3006 har filurat på en ide som ska fullföljas! och den är väldigt udda! har inte sett en enda S60 byggd så! så det kommer bli härligt!
Låt oss inte vänta för länge bara.....
Nejdå! jag ska försöka! lite tufft att bygga en bil på aktivitetsstöd från försäkringskassan bara
men det kommer förmodligen ett jobb en vacker dag också!