Finns det någon som är intresserad av att dra ihop lite folk till en träff här i Norrköping??? Nyligen flyttat hit så de vore ju skojj om man kunde hitta på nått!
Om du precis nyligen flyttat hit så kan jag ju meddela att det anordnas en träff som heter MoM, Meet of the month här första helgen i varje månad under sommarhalvåret Brukar även anordnas vinterträffar, dock inte lika mycket folk på dessa
MoM känner jag till, har vart på alla iår, Dessutom Linköpingsträffarna. Men jag tycker det verkar så himla dåligt med folk ute på kvällarna. Kan va kul med lite fler småträffar bara för att hitta på någonting lixom
Iam2fast4U skrev:
Om du precis nyligen flyttat hit så kan jag ju meddela att det anordnas en träff som heter MoM, Meet of the month här första helgen i varje månad under sommarhalvåret Brukar även anordnas vinterträffar, dock inte lika mycket folk på dessa
Mm, det kanske skulle vara något, Vad sägs som att dra ihop lite folk någon dag/kväll? Jag är ju inte i Norrköping på helgerna, men någon dag i veckan vore ju nått, även att folk har jobb o skola vad gör det om en kväll går bort lixom.
VolvoXet skrev:
Parkeringshuset i hagebycentrum tror jag stänger kl 22.00. Inte roligaste stället o va på kanske men ändå.