2476
Sök

Projekt: Mitsubishi Colt CZ 1.5T '06

Bas Connaisseur
436 Inlägg
23 oktober 2006
Trådstartare
#81
Jag utlovar alltid bilduppdatering inom max 15 minuter efter att jag kommer hem varje gång efter en ändring! wink

Allt detta skall på den 30e! Och är klart den 1a November.. Så det är ett tag kvar sad Men hoppas att tiden går snabbt!

Kommer kännas skönt när detta är fixat för då är det inte mycket kvar att fixa detta år, så man kan börja köra bilen lite också istället för att bara håll apå lämna den hit och dit tongue

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<

Bas Connaisseur
436 Inlägg
23 oktober 2006
Trådstartare
#82
Idag har jag hämtat ut Vinterdäcken/fälgarna, såhär ser dom ut! Vad tycks?
Observera även den grymma is-skrapan som jag fick av min flickvän wink

http://i14.tinypic.com/4059krs.jpg

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<

dARKiE
5 031 Inlägg
23 oktober 2006
#83
fina fina! men isskrapan slår det med hästlängder haha coolt!

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

1 256 Inlägg
23 oktober 2006
#84
Såååå grym isskrapa!

Var hittar man såna?


Bas Connaisseur
436 Inlägg
23 oktober 2006
Trådstartare
#85
Tror det heter Lager House!

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<

87 Inlägg
23 oktober 2006
#86
Lycka till!

22 Inlägg
23 oktober 2006
#87
Grymt fina fälgar!
Lycka till i fortsättningen!
Senast redigerat av 323:an (23 oktober 2006)

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
24 oktober 2006
#88
roligt med en annorlunda bil smile


Bas Connaisseur
436 Inlägg
24 oktober 2006
Trådstartare
#89
Raazer
tackar smile

323:an
Tackar, själv tror jag att det kommer se lite klent ut med 15"are, men kanske ser halvbra ut endå efter att jag har sänkt den wink
Tack så mycket!

Dusty
Annorlunda är bra! big_smile När jag är klar med det mesta så ska jag försöka ställa ut den så mkt som möjligt

Någon som vet vad man måste göra för att få ställa ut? för jag har ju inga kontakter i huvudtaget.

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<

1 231 Inlägg
24 oktober 2006
#90
asch , du bara kör in och ställer ut den wink
på Säve betalade vi inträde sen ställlde vi ut den smile man skulle tydligen göra nån föranmälan på bilsport eller nått sånt , men det missade vi smile


var inhandlade du dom där Punch högtalarna ? smile
Senast redigerat av Tigerofsweden (24 oktober 2006)

Bas Connaisseur
436 Inlägg
24 oktober 2006
Trådstartare
#91
Funkar det då?
men typ till SCF asså, där kan man ju anmäla sin bil, avgör de då om den platsar eller?
och har alla så på utställningar? asså att man kan anmäla eller är det inbjudningar som gäller?

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<

2 123 Inlägg
24 oktober 2006
#92
MICHAN skrev:
Funkar det då?
men typ till SCF asså, där kan man ju anmäla sin bil, avgör de då om den platsar eller?
och har alla så på utställningar? asså att man kan anmäla eller är det inbjudningar som gäller?
Inte för att vara taskig eller nåt sånt men jag tror inte din bil får en plats eftersom den är så pass orginal som den är.
Visst har du gjort en hel del saker men dom kräver nog mer styling även om både du och jag tycker den är snygg.

1 231 Inlägg
24 oktober 2006
#93
han ska ju dra på ett bodykit på den ...

Bas Connaisseur
436 Inlägg
24 oktober 2006
Trådstartare
#94
Fredrik.Gustavsson skrev:
MICHAN skrev:
Funkar det då?
men typ till SCF asså, där kan man ju anmäla sin bil, avgör de då om den platsar eller?
och har alla så på utställningar? asså att man kan anmäla eller är det inbjudningar som gäller?
Inte för att vara taskig eller nåt sånt men jag tror inte din bil får en plats eftersom den är så pass orginal som den är.
Visst har du gjort en hel del saker men dom kräver nog mer styling även om både du och jag tycker den är snygg.
Asså jag vill inte ställa ut idag direkt, utan mer frammåt våren när bodykittet, sänkningen och fälgarna sitter på plats

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<

2 123 Inlägg
24 oktober 2006
#95
MICHAN skrev:
Fredrik.Gustavsson skrev:
MICHAN skrev:
Funkar det då?
men typ till SCF asså, där kan man ju anmäla sin bil, avgör de då om den platsar eller?
och har alla så på utställningar? asså att man kan anmäla eller är det inbjudningar som gäller?
Inte för att vara taskig eller nåt sånt men jag tror inte din bil får en plats eftersom den är så pass orginal som den är.
Visst har du gjort en hel del saker men dom kräver nog mer styling även om både du och jag tycker den är snygg.
Asså jag vill inte ställa ut idag direkt, utan mer frammåt våren när bodykittet, sänkningen och fälgarna sitter på plats
Okej då är det en helt annan sak, Eftersom SCF är Fredag till Söndag så trodde jag det var nu du menade.

Bas Connaisseur
436 Inlägg
24 oktober 2006
Trådstartare
#96
Fredrik.Gustavsson skrev:
Okej då är det en helt annan sak, Eftersom SCF är Fredag till Söndag så trodde jag det var nu du menade.
nejnej det var bara ett exampel men jag förstår att det kunde missförstås.
men iaf! mina frågor kvarstår!

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<

Egenföretagare
2 496 Inlägg
30 oktober 2006
#97
MICHAN skrev:
Ja men jag vill att folk ska skriva och kommentera så jag lär mig lite och så jag vet att jag är på rätt spar, that's all hehe tongue

Dom hamna där bak om det va det du mena haha, vet ej om jag nämnde det men jag fick Power istället för Punch! Dom hade ej 5,25" inne bara power så jag fick dem för samma pris. Vill ni se bild?
Mkt Mkt fin bygge! men om jag var du efter allt du lagt ned på denna bil! så skulle jag köppt Power kitt fram med! eftersom du har power 5,25or bak och Punch 6,5or fram, man brukar ju vilja ha det bättre fram om du fattar ? smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

Bas Connaisseur
436 Inlägg
30 oktober 2006
Trådstartare
#98
tsdi skrev:
MICHAN skrev:
Ja men jag vill att folk ska skriva och kommentera så jag lär mig lite och så jag vet att jag är på rätt spar, that's all hehe tongue

Dom hamna där bak om det va det du mena haha, vet ej om jag nämnde det men jag fick Power istället för Punch! Dom hade ej 5,25" inne bara power så jag fick dem för samma pris. Vill ni se bild?
Mkt Mkt fin bygge! men om jag var du efter allt du lagt ned på denna bil! så skulle jag köppt Power kitt fram med! eftersom du har power 5,25or bak och Punch 6,5or fram, man brukar ju vilja ha det bättre fram om du fattar ? smile
Ja men jag lyssna på dem och kom inte riktigt fram till att det fanns något bättre/sämre, det enda jag tyckte skiljde var självaste ljudbilden om vi säger så. Annat öjud i dem bara. När jag vilade Punch var det ett blindtest på 5 olika märken smile Samma sak med allt annat, bara en slump att allt var Rockford haha, för jag e jävligt materialistisk och ville ej köpa märlet utan ville köpa högtalarna, så jag bad om att få blunda och välja tongue

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<

Bas Connaisseur
436 Inlägg
30 oktober 2006
Trådstartare
#99
http://img209.imageshack.us/img209/691/lackeringsfrslagcopybg0.th.jpg

Drömmer lite xD Ser förjävligt ut sådär men tror d skulle va ganska najs utan kolfiberhuvven, var bara tvungen xD

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<

3 627 Inlägg
31 oktober 2006
#100
Man såg ju dessvärre ingenting på den bilden, men d e fett mä kolfiberhuv på alla bilar wink

Annars tar du å drar 2 feta mörkgrå stripes över hela bilen, hade vart riktigt fett!

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)


Sök