Tja har en kina 7tums 1din stereo i min bil men har tröttnat på att man inte kan knappt ändra några inställningar och ljudkvaliten från stereon är inte den bästa.
Så jag söker en 1din prisvärd stereo som har 2 lågnivå utgångar, en hel del inställningar som ser bra ut och inte kostar skjortan.
Mvh anton
(Rubrik redigerad, tänk på att en informativ och välformulerad rubrik ger fler och bättre svar. /Moderator)
tack, ska kolla in den lite extra Men känns lite väl dyr för mig, kanske är lite snål
Ingen fara:) Ja de beror ju lite på va man ska ha den till, men köper du en bra stereo så har du ju alla möjligheter att fortsätta bygga ut anläggningen:)
okaj ser bättre ut behöver inget top of the line. Vill bara ha en stereo som funkar bra med minst 2 lågnivå för bra pengar liksom men den alpinen såg bra ut
okaj ser bättre ut behöver inget top of the line. Vill bara ha en stereo som funkar bra med minst 2 lågnivå för bra pengar liksom men den alpinen såg bra ut
haha, 131 har ju bara en lågnivå, du får gå upp ett steg till 123:n, lite dyrare.
Pierre
Shopen med personligt engagemang. Handla i WEBSHOPEN
Bilstereotidning på nätet: LÄS!
Seastreams Garage på FACEBOOK
Motorshow i Kungsängen på FACEBOOK
kolla runt lite på beg då...är ju så att folk byter ut sina maskiner emmellanåt,har själv en jag tagit ut från sonens bil är en deh-735 pioener med en hel del inställningar o gott om lågnivå...
Vad tycker ni som är lite mer insatta i det hela? tycker det verkar som en helt okaj
Har en sådan i min Cadillac dock så pajade usb utgången på av nån anledning endå rätt ok stereo under tusenlappen sj ska man nog köpa än värre stereo till sommarn för min del blir nog en dvd till min caddy i stället:-)
Vad tycker ni som är lite mer insatta i det hela? tycker det verkar som en helt okaj
Skulle gått upp lite mera i pris på just JVC på netonnet för man kan få så sjukt mycket mer för pengarna!
http://www.netonnet.se/art/bil-och-bat/ … 7186.4686/ Denna är motsvarande min Pioneer stereo som sitter i V70'n, ta en kik på min nån dag så kan du ju se vad du tycker jag är helnöjd o skillnaden på denna och min är enbart märket och menyerna är uppbyggt på två olika sätt
håller med finliran om du ska köpa jvc-gå upp ett snepp i pris,är fina maskiner som sagt har ju som sagt provat en hel del dels då man jobbade inom den branchen samnt när man tävlade i billjud så det finns bra maskiner...
munkenpetersen varför inte prova min apparat i din bil...du bor ju inte så långt från mig ju om du bor i kungälv,bor ju själv på hisingen...