4324
Sök

Schmiedmann Angel eyes kit

17 Inlägg
19 oktober 2012
Trådstartare
Hejsan!
Jag funderar på att skaffa angel eyes till E46an jag nyss köpt, det är en 99a.

Snubblade över dessa billiga modfikationer på schmiedmann:
http://www.schmiedmann.se/3_serien/e46/ … 5.htm#9099

Alltså kit för att konvertera original lyktor till angel eyes.

Min fråga är om det är någon som prövat att göra det och kan meddela hur svårt det var och hur resultatet vart?
Är det värt sina pengar eller ska man köpa färdiga angel eyes istället?

Tacksam för svar.

Vw trimmare
2 995 Inlägg
19 oktober 2012
Köp färdiga om det finns, mycket pussel för liten vinst.

171 Inlägg
19 oktober 2012
Tips johan! Köp från usa! Dyrare men bättre, jag köpte mina från xenonkungen ccfl, säääämst! Och de är inte speciellt svårt att montera dem...beror ju på vad de är för pengar som du vill lägga på den?smile

Erika Bygren
You can never get too low.
Bmw 320D E46 Projekttråden

17 Inlägg
19 oktober 2012
Trådstartare
Jo, har funderat på ebay.. Alltid kul dock om man hittar något billigt istället för något dyrare wink

458 Inlägg
19 oktober 2012
Jag själv kör på xenonkungens 66xled ringar som dom har färdiga i paket med relä och hela kalaset, mycket nöjd.
Mvh John

1 926 Inlägg
21 oktober 2012
Jag köpte xenonkungens ledringar till min förra bmw, lös skarpt som fan och jag var nöjd med dem. Förutom att en ring gick sönder, men jag fick ett nytt set utan bekymmer. smile

Ledringarna är bättre än ccfl
Senast redigerat av Spelis (21 oktober 2012)

629 Inlägg
26 oktober 2012
Kör också med Xenonkungens LED-kit. Var inte allt för svårt att montera och lyser bra!

365 Inlägg
1 november 2012
Jag kör också med LED angel eyes (fast raka spåret från kina) men det lär väl vara samma som de flesta andra om man bortser från umnitzas orion modeller tongue

Tycker att dom lyser på tok för starkt, så jag kopplade tillslaget på dimljusen, så man kan stänga av dom på kvällen då dom bländar ganska rejält :p

Bara ja få tummen ur arslet så ska det dit en reostat så man kan ställa ljusstyrkan smile

Hellre 100 blås på tvären än 200 rätt fram.

577 Inlägg
2 november 2012
DIY
Köp Massiv plaststav, köp diod. Gör ring limma fast diod i änden. Montera på lämpligt sätt.

Jag kör inte aggressivt, jag kör effektivt.

Sök