kommer bli en unik bil både i motor och utseende. Sponsorer: www.tsdtuning.se www.spacer.se www.britalianracing.se www.bromsmannen.se www.vinylstyling.se www.dbakuten.se
helt sjölvklart roligt har ju dragit en å annan t5:a som rullar mkt där jag bor å alla bara fasen har du kompressor matat den. å man förklara att de sitter original på dom å att motorn är på hela 1,6l så tappar dom hakan. gäller bara starta vid rätt varvtal på dessa bilar å plåga dom lite på högre varv innan man växlar så i princip flyger dom fram men sen till bankörningen å dom optimala med ett hjul i varje hörn å låg tungdpunkt original vilke gynnar väldigt mkt de ända som inte gynnar dom där är ju tyvär att motorerna ä väldigt värmekänsliga
Angående värmekänsligheten helt klart, om det är +5 grader och lite dis så känns det som man fått 20hk extra ibland till skillnad mot om det är 30grader och man stått stilla en stund
absolut förstår precis va du menar. ska bygga om mitt insug så den både tar luft framifrån som original och sen ifrån gallret ovanför huven. typ de första jag gjorde på min mini var å fixa fram en större ic vilket jag hoppas hjälper lite men gud dom dagarna då de är smådisigt å 5+ som du sa dom dagarna älskar man sån skön knuff i maskinen då.
mina gröna godingar 444cc vid 3 bar 570cc vid 5bar
jahapp natten igår tillbringandes i sängen för å leta efter rätt sorts camberstag bak som jag behöver. får se va detta slutar men snart dags å börja riva ner bilen å göra de man älskar. MEKA
har man vart mini ägaren så vet man att de inte finns platts till nånting i dom bilarna hahah;) fultpackat motorutrymme. men komnpressorn som sitter där duger gott å väl
jahapp ikväll blir de en runda till garaget. kanske montera lite på bilen mest städkväll tror jag de får bli. slänger upp en av de inspirationsbilder jag har för hur mitt bygge kommer sluta:))
jahapp då satt man här igen:) igår körde jag mina fälgar till en polare som sak ta dom till pulverlackeraren så dom kan bli vita å fräscha igen. sen som vanligt så är ju ebay livsfarligt så beställde en ny Aerogrill till minin med hihihi
ja jag längtar efter de. fick lite smått panik i morse är man gick upp bara kommit typ 15cm snö över natten faan vill ha vår sommar nu. eftersom jag kör bilen året om har jag lite problem å köra så lågt jag vil nu hahah dumma snö
Igår fick man något roligt ifrån posten igen. mina 100st klistermärken. så nu väntar man bara på att de ska bli lite varmare så man kan glida runt utan dörrsidor:)) så man kan sitta i tv soffan i lugn å ro å bomba den med lite:))