Alu-plåt 6061 T6 0,8mm har anlänt så det kan byggas "ryggstöd" och hatthylla och på det viset bygger in fuelcell m.m. Skvalpplåtar ska svetsas in i tråget sen är motorn i stora drag klar men som det ser ut nu så siktar jag på att få bilen klar till nästa säsong.
Alu-plåt 6061 T6 0,8mm har anlänt så det kan byggas "ryggstöd" och hatthylla och på det viset bygger in fuelcell m.m. Skvalpplåtar ska svetsas in i tråget sen är motorn i stora drag klar men som det ser ut nu så siktar jag på att få bilen klar till nästa säsong.
Upp med bilder då!
Vill du ha bild på en plastad alu-plåt? =p har inte packat upp den ännu
Det går sakta framåt, har lagt om planen till att bli klar nästa säsong ist då det är ca 30 mil till garaget nu =p men motorn är nog klar nu skulle jag tro, Thomas på cp-service har fullt upp så han har fått trixa med den när han har haft tid. Så nu är det bara att göra klart allt annat som inte är klart dom gånger man är och hälsar på i garaget, kommer uppdatera med bilder då det händer något så tråden inte dör ut
Händer lite nu men har iaf köpt på mej lite nya ostar sen ska lagrena pressas i bak så man kan börja hänga tillbaka stötdämpare, montera drivaxlar m.m.