ja vi får hoppas att de bli öppehåll då gott folk så vi kan åka på träffen med ett galtt humör ,va och hämtade nya bilen igår med så är glad för den delen med .MVH
ser just nu ut å va fullt upp vet int om ja hinner upp. men de märker vi. fast min e ju int direkt fin så inge att titt på men hade vart kul å se andras :-)
Just nu är det molnigt i Borlänge, men det är uppehåll och verkar så ha varit under natten (asfalten är torr). Väderleksprognosen säger att det ska antagligen komma lite regn i två omgångar under dagen men att det blir uppehåll till kvällen
jag kommer nog upp med mercan kommer oavsett om de regnar eller inte min bil är vattentät så de är lungt dock är min bil delvis olackad men de är som det är
Bilarna tål väl vatten, eller är dom gjorda i wellpapp?
Är kanske folket själva som inte gillar att bli blöta också men jag kommer nog komma från Falun på träffen iallafal hoppas på mycket trevlig stämning fina bilar och bra väder tills kvällen.
Är kanske folket själva som inte gillar att bli blöta också men jag kommer nog komma från Falun på träffen iallafal hoppas på mycket trevlig stämning fina bilar och bra väder tills kvällen.
Int mycket å titta på min med med bucklor å rost. MEn ja kommer å tittar ändå på dom andras bilar. Brukar parkera lite åt sidan ja. Sen gillar ja å ta kort å filma fina bilar så klart. Fast då måst dom va stiliga och lite ombyggda så klart annars har ja ingen som helst inspiration att filma dom. Då säger konstnärn inom mej stopp om det bara står massö med orginal bilar dännä. Lika upphetsande och inspirerande som att åka till en Ica maxi parkering en vardag.
Tyfors skrev:
ser just nu ut å va fullt upp vet int om ja hinner upp. men de märker vi. fast min e ju int direkt fin så inge att titt på men hade vart kul å se andras :-)
Nä..han åker från Falun till Borlänge träffen mena han. Int så lätt å förstå för han är falubo
Lojdstrom skrev:
Djo skrev:
Calibra_turbo skrev:
uppehålls så klart vi kör på träff då! hände dock en mindre rolig sak för mig idag, hjullagret är riktigt dåligt så får se om man törs smyga dit eller inte
Nä..han åker från Falun till Borlänge träffen mena han. Int så lätt å förstå för han är falubo
Lojdstrom skrev:
Djo skrev:
Int mycket å titta på min med med bucklor å rost. MEn ja kommer å tittar ändå på dom andras bilar. Brukar parkera lite åt sidan ja. Sen gillar ja å ta kort å filma fina bilar så klart. Fast då måst dom va stiliga och lite ombyggda så klart annars har ja ingen som helst inspiration att filma dom. Då säger konstnärn inom mej stopp om det bara står massö med orginal bilar dännä. Lika upphetsande och inspirerande som att åka till en Ica maxi parkering en vardag.
Tyfors skrev:
inge kul med en m5 e34 i original utförande då? fan man kanske skulle tagit 530in är på plats i borlänge nu i alla fall. varrt gå på kupolen med kärringen jippi!
Tyfors skrev:
inge kul med en m5 e34 i original utförande då? fan man kanske skulle tagit 530in är på plats i borlänge nu i alla fall. varrt gå på kupolen med kärringen jippi!
klart man ska ha original fast beror på bil då hehe. mantan är så original hoo kan bli å ska förbli de oxå el ok har annan maskin då :-D men utseende mässigt blir hoo original då de knappt finns nåra kvar. tråkigt? ja kanske hehe