Så nu ska vi se om vi kan få fram lite mer bilder på min stora kärlek
I veckan hämtar jag antagligen lite delar till Audin, bla golvmattan i svart som nu är ljusgrå och jag vill ha allt i svart, bakljus som jag ska tona och ha en xtra uppsättning av så man kan byta smidigt när de e dags för bes, ev innerdörrarna i svart! Får se vad det blir när jag kommer dit
Fick ett litet behov av att göra huven mattsvart, gjorde en bild i ps och sen va jag botad från att "INTE" göra de
Nästa grej blev lite dekaler på bilen, hade länge funderat på att jag skulle ha ringarna men ville inte ha de som alla andra utan egen stil, så dekalmästaren fick lite jobb
Så här bidde de
Dags för sänkning och lyckades få tag på begagnade sänkningsfjädrar men kille bodde i Sala så de va lite för långt å köra, då visade sej att han skulle till motormässan på Elmia i Jönköping så vi stämde träff där och de gick great
Men ville ha blå snygga som oken, så de fick bli lite slipa slipa slipa sen makeup på fjädrarna
Lämnade bilen hos en som skulle byta fjädrarna på måndagsmorronen och redan vid 9 på morronen ringde han och gissa om jag blev glad, trodde bilen va klar men nääää..det va fel fjädrar, dom va 8 cm för långa
Några dagar innan hade jag varit på skroten i Helsingborg å kollat, såg en likadan Audi som min men med sänkningssats på runt om! Hmm..tänk om de är kvar, slängde mej i bilen å körde ner och till min stora glädje så satt dom där å bara väntade på mej
Tre gick bra att få bort men den fjärde ville icke, den satt som berget så jag fick köra ner dagen efter med en vinkelslip å skära bort den, för jag skulle ha de
Vita sidoblinkers e ju ett måste oxå, men jösses va dyrt för lite plast
En vinge till bagageluckan hittade jag på skroten men en takvinge fanns inte nånstanns så de blev till att köpa ny och sen iväg på lack med det! Total lycka när jag fick hem å på grejerna kan jag lova
Så här såg den ut från sidan efter sänkningen, inte mycke space kvar men, grym väghållning blev de och nu älskar jag min Audi ännu mer
Nu ville jag ha en S2-front, tycker dom är snyggare än RS2ans som är mer bullig, rund å gullig, vill ha en lite vassare front..hehe
Så jag letade, letade, letade å letade men de va svårt att få tag på nån å dom som fanns va dyra som skam! Men de visade sej att en kille i byn hade en liggande som han skulle gjort iordning men tappat suget, så jag kunde få köpa den billigt men där fanns inga fästen på den, de va bara ett skal i stort sett!
Blev en massa jobb med att ta bort dom fästena från den gamla fronten, hade jag inte haft hjälp å vetat att de va sånt jobb så hade jag nog aldrig gett mej på det
Men de lyckades iaf
Först skulle den gamla fronten bort å det va inte så enkelt de heller, fanns beskrivning som tur va!
Inte så bra bilder, tyvärr
Provmontera S2-fronten..ahhh..äntligen, så lycklig jag va då
Mycke jobb som återstod då, tur man inte visste de