Har alltid drömt om en S2a meen tyvärr e inte allt annat med på de, så då får de bli en S2-Replika och det tror jag aldrig jag har sett nån ha här, hoppas inte de iaf :) Köpte bilen för 4 år sen och har gjort lite då och då och... Visa mer
Den är körbar, bara luftfiltret som ska i men frågan e ju om det blir typ snöstorm i år oxå, ingen höjdare att köra med sommardäck då:D kommer du upp då oxå?? Jaså har du tappat lusten oxå..hmm..inte bra alls :-(
Den är körbar, bara luftfiltret som ska i men frågan e ju om det blir typ snöstorm i år oxå, ingen höjdare att köra med sommardäck då:D kommer du upp då oxå?? Jaså har du tappat lusten oxå..hmm..inte bra alls :-(
Då är du ju nästan klar
snöstorm får det verkligen inte bli, jo ja fins nog där hela påsken tror jag. brara det blir lite värme och sol så blir alt mkt bättre tror ja
Då är du ju nästan klar
snöstorm får det verkligen inte bli, jo ja fins nog där hela påsken tror jag. brara det blir lite värme och sol så blir alt mkt bättre tror ja
Nä skulle lackat å bytt bakspoilern, fixat sidokjolar å lackat plus bytat innermattan på golvet så den hade blivit svart Ahh..så du ställer ut i år igen!?