Har du kopplat slutstegets remote direkt till tändningen så slår du ju på steget direkt du slår på tändningen. Och då kommer det att knäppa när du slår på cd:n.
/Göran
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Har du kopplat slutstegets remote direkt till tändningen så slår du ju på steget direkt du slår på tändningen. Och då kommer det att knäppa när du slår på cd:n.
/Göran
Okej, jag hoppas det är det felet då skulle bli mycket glad
som sagt ska kolla direkt i morgon bitti så jag slänger iväg en komentar då!
föresten du vet inte hur minnes kabeln ser ut? vilken färg alltså? tack
hej har typ samma problem med min stereo när jag startar stereon så slår basen till och när jag har igång bilen så surrar basen i takt med att jag gasar kan det vara att signaljorden har gått och hur ska jag kunna fixa till det?
hej har typ samma problem med min stereo när jag startar stereon så slår basen till och när jag har igång bilen så surrar basen i takt med att jag gasar kan det vara att signaljorden har gått och hur ska jag kunna fixa till det?
Schysst tråd lyft! men de är ju de sök funktionen är till för. Ett enkelt sätt att kolla det är att sätta en kabelbit på yttre höljet på lågnivå utgången på cd´n och sen jorda andra änden på kabeln i karossen,försvinner ljudet då så har du hittat felet!