Ja, jag är alltid nervös inför besiktning men gubben var så nöjd och glad så.
Ang ögonlock, ptja.. Sålänge det inte blockar alltför mycket ljus så är det kanske lugnt?
Undra när sommarpuckarna kommer på V50n i år. Noll panik egentligen, är det dåligt väder så tar vi V50n pga vinterpuckar, är det fint väder tar vi V90n pga sommarpuckar. V50n kommer om någon vecka ställas undan ett tag så vi slipper hålla på att parkera om den ett par gånger i veckan (samt pröjsa parkering). Men vi avvaktar nog tills sommarpuckarna är på iaf, så det är gjort.
Upptäckte när jag tvättade den igår att hela bakre partiet av bilen är som ett tonårsansikte. Aldrig varit med om att så mycket skit har satt sig i lacken. Mycket gick bort när jag körde en extra vända med PrickBort men kommer nog behöva gå över det igen, i "värsta" fall använda lera.
Utöver detta så kommer jag försöka börja "återställa" bilen lite. Det är lite menlösa lampor och dragningar på sina ställen som inte används längre, så de ska jag byta.
Jag borde passa på att byta vattenfallet och lite handtag mot de fräschare som jag har liggandes, och beställa hem två likadana backspegelkåpor. Under den mattsvarta plastidippen så är en kåpa silver och en blå om jag minns rätt. Inte superkul för nästa ägare att upptäcka om denne tar bort dippen liksom.
Rotade även fram den "stora" kameran igår, så om helgen bjuder på bra väder borde min andra tråd uppdateras lite.