Då har det hänt lite till.. fick tag på en 535bakvagn som jag lånade och gjorde en jigg till så jag kan göra färdigt min nya bakvagn Frågan är ju om man ska försöka byta bakvagnen innan emmaboda eller köra med den som den är
Blev inget emmaboda.. blev något kortis i adapterhärvan vilket resulterade i 5v i boxen gav upp.. bakvagnen sitter iaf på plats och ny kardan blev tillverkad med då inget passade... återstår att se hur det funkar med delar knutar från 750 så dom hoppas jag håller
Suck. Toppen på Mac ventilen letade sig ut och den ligger någonstans längs gatan. Någonstans i Blekinge. Kul ju. Bara o beställa nytt. Men va rätt trevlig att köra på lowboost med fäste ist. Idag blev det lite gjort. Lackade till skärmbreddarna. Ställde in lite launch control. Samt att diffen fick lära sig veta hut.
Bakvagn och allt sitter på plats och funkar.. skärmarna fick valsas o kapas till lite på insidan för det blev tajt med 10" bak.. 245or.. bara breddarna som ska dit nu med:)
Då har man varit i emmaboda och kört strippen som mk brinkarna annordnar.. kanon nöjd över dagen.. hade dock lite strul när jag skulle ställa upp för fronten va lite låg så det va inga 3 tum mellan. men det löste sig med lite buntband. Bästa tiden blev 11,68 och jag är gymt nöjd då detta va första gången jag körde..