3063
Sök

GTA 5 - Ps3

210 Inlägg
7 oktober 2013
Fick inte tag på nåt headset idag tyvärr.. Får väl bli en tur till Gekås nån dag i veckan.
Vet ni om det måste vara PS3 Headset eller fungerar det med vilket bluetooth headset som helst?

Förresten så bytte jag namn på social club till samma som mitt ps3 network alias: Emiljolo

Kolla gärna in mitt Audi A4 Projekt!

Forummoderator
18 135 Inlägg
7 oktober 2013
Chevrolet_v8 skrev:
Mr_M_ skrev:
BlauMes skrev:

Lite löjlig inställning tycker jag men tråkigt :-)
Finns gott om vuxna människor som spelar :-)

Ja det var en riktigt löjlig inställning. Jag fyller 30 nästa månad och inte fan tänker jag sluta spela för det. Tv-spel kommer nog alltid ligga nära om hjärtat smile

Är det löjligt o sluta spela? Nej 2 man vill ju inte sitta inspärrad framför än tv skärm hela tin eller hur?

Hehe... Det är nog så att din fru sagt att du måste sälja det. Jag hade "sålt" nåt annat i så fall...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Forummoderator
18 135 Inlägg
7 oktober 2013
Headset.

Visst är det kul! Jag ringde lilla Smurfan så hon köper ett "riktikgt" Headset efter jobbet och levererar vilken sekund som helst. Ska bli trevligt.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

2 038 Inlägg
7 oktober 2013
Volvo_custom skrev:
Spelade lite online med Nosliwe och nån till igår, riktigt kul även fast vi inte var så många! måste leta fram mitt headset så man kan vara med och prata och inte bara lyssna på dom andra smile

Är inne nu. Ska bara uppdatera min projekttråd. Sen blir det lir till 21-22:00
Vem var du förresten? Såg ingen mer än Timjoh som inte hade headset ifrån crewet.

Dont fake it, flake it!
153 Inlägg
7 oktober 2013
Nosliwe skrev:
Volvo_custom skrev:
Spelade lite online med Nosliwe och nån till igår, riktigt kul även fast vi inte var så många! måste leta fram mitt headset så man kan vara med och prata och inte bara lyssna på dom andra smile

Vem var du förresten? Såg ingen mer än Timjoh som inte hade headset ifrån crewet.

Gött! Jiimho, var bara med en stund och spelade

14 Inlägg
7 oktober 2013
Nosliwe skrev:

Skickade en request att få joina crewet ifall du undrar vem de e smile Sir_Klas heter jag.

453 Inlägg
7 oktober 2013
Nosliwe skrev:
Volvo_custom skrev:

Står det att jag är online? Har inte haft igång spelet idag. Har däremot mic för framtida bruk smile

2 038 Inlägg
7 oktober 2013
Du är accepterad.

Du var online förut Timjoh, men inte längre

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
8 oktober 2013
Länge sedan nån skrev här.. Det brukar ju vara sånt jäkla uppdaterande tongue
Jag kan uppdatera lite. Rockstars verkar ha fått igång online läget riktigt bra nu. Jag var tvungen att göra om en gubbe igår, men jag hade mina pengar kvar från förra gubben. Dock inte mitt garage hmm Men är bara två ranker från vad min förra gubbe var. Under dom timmarna jag körde igår på dagen och idag så har det inge krånglat någonting smile

Är det någon som är på att lira ikväll?
Ps3 crewet!
Senast redigerat av Mr_M_ (8 oktober 2013)

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

Forummoderator
18 135 Inlägg
8 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Jag kan uppdatera lite. Rockstars verkar ha fått igång online läget riktigt bra nu. Jag var tvungen att göra om en gubbe igår, men jag hade mina pengar kvar från förra gubben. Dock inte mitt garage hmm Men är bara två ranker från vad min förra gubbe var. Under dom timmarna jag körde igår på dagen och idag så har det inge krånglat någonting smile

Ps3 crewet!

Inga problem. Även jag "tappade allt" -rejält- och fick göra ny gubbe. Rank: 1. Suck... Men-men. Jag är på ikväll. Tid? Nu har jag ju headset så ska bli kul och se om ni hör mig.

Håller på att spelar men ska åka och handla strax. Sen hemma. Försöker landa en Jumbojet på Trevors lilla flygplats. Har väl fuckat upp det projektet ca 7-8 gånger redan. (En brödrost flyger bättre än Michael) Skam den som ger sig!

3 519 Inlägg
8 oktober 2013
Dieselsmurfen skrev:
Mr_M_ skrev:

Ps3 crewet!

Inga problem. Även jag "tappade allt" -rejält- och fick göra ny gubbe. Rank: 1. Suck... Men-men. Jag är på ikväll. Tid? Nu har jag ju headset så ska bli kul och se om ni hör mig.

Håller på att spelar men ska åka och handla strax. Sen hemma. Försöker landa en Jumbojet på Trevors lilla flygplats. Har väl fuckat upp det projektet ca 7-8 gånger redan. (En brödrost flyger bättre än Michael) Skam den som ger sig!

När hände detta för dig? Jag var ju som sagt också tvungen att köra om från 1, och jag låg på rank 10 typ hmm
Jag kanske hör dig, men kommer inte kunna svara dig tongue
Efter kl 19 loggar jag in..

2 038 Inlägg
8 oktober 2013
Rank 14 och har aldrig krånglat för mig. Enda som har strulat är att bjuda in folk via spelet istället för xbox live.

210 Inlägg
8 oktober 2013
Jag ska in och lira nu tänkte jag! Har även beställt ett headset så det kommer förhoppningsvis i slutet av veckan.
200:- inkl frakt tyckte jag var bra:

http://www.webhallen.com/spel/playstati … ge_code=sv

Kolla gärna in mitt Audi A4 Projekt!

Forummoderator
18 135 Inlägg
8 oktober 2013
Tempz skrev:
Jag ska in och lira nu tänkte jag! Har även beställt ett headset så det kommer förhoppningsvis i slutet av veckan.

Köpte ett sånt först men gillar inte att ha en bygel runt örat då jag har glasögon. Fick bli DeLuxe varianten istället.

Mr_M_ och andra:

När jag ser er kommer jag säga: kör fram 20m. Backa, gå ur bilen osv... Då vet jag att ni hör mig sen...

3 519 Inlägg
8 oktober 2013
Dieselsmurfen skrev:
Tempz skrev:

Köpte ett sånt först men gillar inte att ha en bygel runt örat då jag har glasögon. Fick bli DeLuxe varianten istället.

Mr_M_ och andra:

När jag ser er kommer jag säga: kör fram 20m. Backa, gå ur bilen osv... Då vet jag att ni hör mig sen...

Haha klockrent tongue

3 519 Inlägg
8 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Dieselsmurfen skrev:
Tempz skrev:

Mr_M_ och andra:

Haha klockrent tongue

Du föresten, kör du i en closed crew session?

JFfoto
8 oktober 2013
Ska spela snart, ska bara se klart two and a half men på tven :p

2 038 Inlägg
8 oktober 2013
Ni som förlorat era gubbar. Går ni in direkt till online eller startar ni via storymode? Går ni ut till storymode innan ni stänger av spelet?

3 519 Inlägg
8 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Ska spela snart, ska bara se klart two and a half men på tven :p

Samma här tongue

3 519 Inlägg
8 oktober 2013
Nosliwe skrev:
Ni som förlorat era gubbar. Går ni in direkt till online eller startar ni via storymode? Går ni ut till storymode innan ni stänger av spelet?

Jag går alltid in via story mode och sedan loggar jag in på online.. Och för att stänga av så går jag ur online till story, det är ju då det sparas

Sök