3032
Sök

GTA 5 - Ps3

JFfoto
8 oktober 2013
Lyckades stjäla jetplanet, blev av med alla stjärnor så flög glatt runt omkring, sen börja det pipa, hm, siktet har inte ställt in sig på något.. och BOOM kom en missil rakt på mig.. fast jag inte hade några stjärnor -.-

Inbiten Volvonörd
799 Inlägg
8 oktober 2013
lillkanto

Volvo V70N 2,5T projekt>>> http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=290249
www.skogenracing.com
Volvo 944 Turbo+ 1991
Volvo 854 SE 1995

Nosliwe skrev:
Vart är allt xbox folk :o

Vi blir undanträngda av PS-grabbarna och deras problem tongue

Kanske värt att skapa en tråd för online Xbox resp. online PS3 och hålla denna tråd enbart för generella diskussioner och inte team snack? smile

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

Kalltkaffe skrev:
Lyckades stjäla jetplanet, blev av med alla stjärnor så flög glatt runt omkring, sen börja det pipa, hm, siktet har inte ställt in sig på något.. och BOOM kom en missil rakt på mig.. fast jag inte hade några stjärnor -.-

Segt hmm kanske var någon annan med jetplan/attackhelikopter som ville leka lite tongue

För Volvo i tiden
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.

Forummoderator
18 134 Inlägg
8 oktober 2013
Nu har det fuckat upp sig online. För hög belastning kanske? "Timed out" Kör story resten av kvällen. Har nog inte långt kvar nu.

De gånger jag har joinat så har jag gapat rätt rejält i headset men tror ingen hör mig? Tar jag en random session så pratas det friskt i lurarna. Och de hör mig tydligen... Vettifan vad som är problemet. Får läsa på bruksanvisningen igen.

Finns det ngn på Gorg som har headset?

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Inbiten Volvonörd
799 Inlägg
8 oktober 2013
RightFront skrev:
Nosliwe skrev:

Kanske värt att skapa en tråd för online Xbox resp. online PS3 och hålla denna tråd enbart för generella diskussioner och inte team snack? smile

Instämmer!

www.skogenracing.com
Volvo 944 Turbo+ 1991
Volvo 854 SE 1995

210 Inlägg
8 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Vem är Emilojo? Vet du det kalltkaffe??

Jag! Bytte namn från Vomite37 så jag hade samma som mitt Ps3 namn smile

Kolla gärna in mitt Audi A4 Projekt!

Forummoderator
18 134 Inlägg
8 oktober 2013
Lillkanto skrev:
RightFront skrev:
Nosliwe skrev:

Instämmer!

Kan var en bra idé. Jag kan ändra rubriken  i denna tråd så det framgår att vi vuxna människor spelar PS3. Övriga kids spelar så klart Xbox...

Men skämtat & klart: PS3 verkar var mer aktivt? Eller? Jag ser bara nu att 4 personer kör online i GORG crew.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
8 oktober 2013
Dieselsmurfen skrev:
Lillkanto skrev:
RightFront skrev:

Instämmer!

Kan var en bra idé. Jag kan ändra rubriken  i denna tråd så det framgår att vi vuxna människor spelar PS3. Övriga kids spelar så klart Xbox...

Men skämtat & klart: PS3 verkar var mer aktivt? Eller? Jag ser bara nu att 4 personer kör online i GORG crew.

Tror fan vi är 11 medlemmar smile

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

Dieselsmurfen skrev:
Lillkanto skrev:
RightFront skrev:

Instämmer!

Haha tongue
Här på Gorg vet jag inte, verkar ju vara mer PS3 folk, men full fart på Xbox live smile och 360in levererades med headset så blir mycket snack smile (verkar vara dåligt med det på PS3)

För Volvo i tiden

3 519 Inlägg
8 oktober 2013
Munkis skrev:
Fan jag kan inte joina er sad

Jag vet inte om vi är i en closed session.. Verkar inte så.. För vi stötte på en kille som dödade oss, och har sett flera som gått ur online som inte tillhör oss.. Kan du inte bara joina där jag är med tex?

JFfoto
8 oktober 2013
Skulle vi göra såhär då? så blir det lite mer samlat? eller blir det för många trådar om gta v?

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3842279

Kalltkaffe skrev:
Skulle vi göra såhär då? så blir det lite mer samlat? eller blir det för många trådar om gta v?

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3842279

Alla med Xbox 360 smile
GTA 5 Online (Xbox 360)
Senast redigerat av RightFront (9 oktober 2013)

För Volvo i tiden

Forummoderator
18 134 Inlägg
9 oktober 2013
RightFront skrev:
Dieselsmurfen skrev:
Lillkanto skrev:

Instämmer!

Haha tongue
Här på Gorg vet jag inte, verkar ju vara mer PS3 folk, men full fart på Xbox live smile och 360in levererades med headset så blir mycket snack smile (verkar vara dåligt med det på PS3)

Aha? Ja, det var ju bra. Rätt tyst på GORG i lurarna... Än så länge.

Forummoderator
18 134 Inlägg
11 oktober 2013
Då har även jag klarat storyn. Eftertexterna rullar just nu... Nästa steg blir Online. Så jag kommer att vara mycket online framöver...

3 519 Inlägg
11 oktober 2013
Vilka kör ikväll på ps3? Vore kul om alla lirade online i öppna världen

1 641 Inlägg
11 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Vilka kör ikväll på ps3? Vore kul om alla lirade online i öppna världen

Jag kommer in lite senare å lirar! smile

Inbiten Volvonörd
799 Inlägg
11 oktober 2013
Jag kör om typ 30min smile

www.skogenracing.com
Volvo 944 Turbo+ 1991
Volvo 854 SE 1995

Forummoderator
18 134 Inlägg
11 oktober 2013
Lillkanto skrev:
Jag kör om typ 30min smile

21:34

Inga är inne vad jag ser.

Några som köpt headset?

Sök