3000
Sök

GTA 5 - Ps3

1 801 Inlägg
16 oktober 2013
Jag har spelat många kvällar. Nästan aldrig någon som är inne ju hmm supradupra spelar dock jämt men.
Stötte på en en gång och vi körde ett race upp på ett berg! Det var kul :-)
Vad är ni på för level? Själv är jag 14.

Fri fart för ett fritt folk!
14 299 Inlägg
16 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Är det dött i denna tråd?
Visserligen har inte jag spelat på några dagar heller

på xbox fungerar online riktigt dåligt så man pallar det inte..
men klippte 5timmar igår offline. 

känns som dom överbelastar servarna totalt.
eller så är det min trådlösa uppkoppling som mot förmodan inte orkar med..den fungerar perfekt på bf3

Kör fort så hinner inget hända...

1 801 Inlägg
16 oktober 2013
Growe skrev:
Mr_M_ skrev:

eller så är det min trådlösa uppkoppling som mot förmodan inte orkar med..den fungerar perfekt på bf3

Är det fortfarande problem på xboxen? Vad trist hmm
Ps3 tycker jag fungerar nästintill helt problemfritt. Nån längre laddningstid ibland men man blir inte alla utkastads som förut.
Får hoppas att det löser sig för er snart då :-)

Forummoderator
18 134 Inlägg
16 oktober 2013
BlauMes skrev:
Jag har spelat många kvällar. Nästan aldrig någon som är inne ju hmm supradupra spelar dock jämt men.
Stötte på en en gång och vi körde ett race upp på ett berg! Det var kul :-)
Vad är ni på för level? Själv är jag 14.

Det kanske var vi då? Jag har inte spelat på 2 dagar men har för avsikt att göra detta ikväll.

Väl mött.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
16 oktober 2013
Jag ska lira nu, och får se om jag gör det ikväll också smile
Har level 13,5 typ tongue
Senast redigerat av Mr_M_ (16 oktober 2013)

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

Fri fart för ett fritt folk!
14 299 Inlägg
16 oktober 2013
BlauMes skrev:
Growe skrev:
Mr_M_ skrev:

Är det fortfarande problem på xboxen? Vad trist hmm
Ps3 tycker jag fungerar nästintill helt problemfritt. Nån längre laddningstid ibland men man blir inte alla utkastads som förut.
Får hoppas att det löser sig för er snart då :-)

nu har jag iof inte spelat på 1vecka online. men då pallade jag inte med att bilar var där och bilar inte var där och det var allmän kaos

Kör fort så hinner inget hända...

Vad nu? har detta gått och blivit en tråd enbart för PS3? tongue

Har man problem att lira på Xbox så är det troligtvis ens egna uppkoppling som krånglar smile Har man schysta grejer så har det gått att spela sedan dag ett utan problem

lvl34 btw

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

3 519 Inlägg
16 oktober 2013
RightFront skrev:

Har man problem att lira på Xbox så är det troligtvis ens egna uppkoppling som krånglar smile Har man schysta grejer så har det gått att spela sedan dag ett utan problem

lvl34 btw

Det finns en egen separat tråd för xbox

Mr_M_ skrev:
RightFront skrev:

lvl34 btw

Det finns en egen separat tråd för xbox

Jo tack, det var jag som startade den wink

GTA 5 - Xbox

Trodde dock att denna skulle stanna kvar som "main GTA" tråd liksom smile

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

Forummoderator
18 134 Inlägg
16 oktober 2013
Kör "closed crew session" Alla får joina men jag tänkte skramla ihop lite cash till ett garage och lite mer rank. Har bara 5.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

JFfoto
16 oktober 2013
Jag spelar rätt ofta :p har fastnat för "survival" spelar det hela tiden och försöker nå wave 10, lyckas några gånger med bra spelare smile

1 801 Inlägg
16 oktober 2013
Självklart har ALLT! Frånförsvunnit!! Helvete! 2 levlar, pengar, garage och bil!!

3 519 Inlägg
17 oktober 2013
BlauMes skrev:
Självklart har ALLT! Frånförsvunnit!! Helvete! 2 levlar, pengar, garage och bil!!

Det står ju nu när man startar gta och ska spela det, i texterna medans man väntar, att om det händer så som det gjort för dig så ska man bara gå ur spelet och vänta..

JFfoto
17 oktober 2013
Nu har jag 1.265.180 $  :p

Spelade survival, vann två gånger, och då tror jag en måste ha gett mig 1.100.000 $ eller något, för när jag avsluta uppdraget så skulle jag sätta in mina 20.000 efter survival på banken, men såg då att jag hade över miljonen, så skyndade mig att sätta in allt :p haha

3 519 Inlägg
17 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:

Spelade survival, vann två gånger, och då tror jag en måste ha gett mig 1.100.000 $ eller något, för när jag avsluta uppdraget så skulle jag sätta in mina 20.000 efter survival på banken, men såg då att jag hade över miljonen, så skyndade mig att sätta in allt :p haha

Hahahah, vafan.
Ja det sägs ju att man får in mera pengar efter en viss rank på uppdrag. Du har då lyckats tongue
Jag var glad när jag fick 20.000$ när jag klarade survival en gång.
Stört med så mkt som du har big_smile

JFfoto
17 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Kalltkaffe skrev:

Hahahah, vafan.
Ja det sägs ju att man får in mera pengar efter en viss rank på uppdrag. Du har då lyckats tongue
Jag var glad när jag fick 20.000$ när jag klarade survival en gång.
Stört med så mkt som du har big_smile

De står dock "shared - 1.1m"  på min profil på socialclub, så någon måste gett mig :p inte tjänat något på uppdrag.

Fast det finns dom som har mycket mer, finns hackare på vissa sessions som ger ut biljoner till typ alla. Och det är sant, har själv sett profiler på socialclub.

Nog en hackare jag träffade på, för det går egentligen inte att ge bort över 5000$ åt gången till spelare, och nu för tillfället har R* lagt ner den delen av spelet att dela pengar med andra.. :p

JFfoto
17 oktober 2013
Kom in i min session snart så bjuder jag in er i min finaaa lägenhet snart som jag ska köpa och mitt garage med plats för 10  bilar big_smile

1 801 Inlägg
18 oktober 2013
Någon som lirar?
Lite sugen på survival jag :-)

JFfoto
18 oktober 2013
Ne nu får någon joina mig :p

1 641 Inlägg

Sök