3097
Sök

GTA 5 - Ps3

Forummoderator
18 134 Inlägg
18 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Ne nu får någon joina mig :p

ungar sover oroligt. ska se om jag kan få igång headset igen. hörde du mig?

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

JFfoto
18 oktober 2013
Munkis skrev:
Kalltkaffe skrev:

Kommer in om ett tag. får se om du fortfarande är inne tongue

Det är jag nog :p

Dieselsmurfen skrev:
Kalltkaffe skrev:

ungar sover oroligt. ska se om jag kan få igång headset igen. hörde du mig?

Jaså :p japp hörde dig, ibland lite svagt bara, men funkar smile

1 801 Inlägg
18 oktober 2013
Du hörs :-)

JFfoto
18 oktober 2013
Jo nu låter det bättre dieselsmurfen smile

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
18 oktober 2013
Kommer spela imorrn, har jävlats med bilen hela dagen igår och idag och är trött som ett djur smile Men ha det så kul alla smile

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

JFfoto
19 oktober 2013
Ja, roligt kväll smile Vi borde alla bestämma en tid någon kväll då alla kan spela typ smile

Ska nog skaffa headset jag med, drygt när man inte kan svara :p haha
Senast redigerat av Kalltkaffe (19 oktober 2013)

3 519 Inlägg
19 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Ja, roligt kväll smile Vi borde alla bestämma en tid någon kväll då alla kan spela typ smile

Ja fan det vore kul..
Dock är jag fattig som en gnu så headset kommer det inte bli nå av tongue
Men att samla ihop hela crewet vore fan riktigt kul smile

Forummoderator
18 134 Inlägg
19 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:

Kul att ni hör mig hyfsat! Riktigt roligt! Hoppas nån kan skaffa headset! Jag kör nu med detta jag köpte på Gamestop och säkert billigare på annat håll... Bra lurar med svinbra ljud och vibrationer i dessa. Vadderade muffar. 999:- Värt varenda spänn. Tjötat med folk över hela jorden nu!

https://www1.garaget.org/gallery/images/90/89434/89434-6db09925b25a22c58ed1944aa7532fd0.jpg

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Forummoderator
18 134 Inlägg
19 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:

Jag kan inte imorgon lördag.

Söndag 1000-2400
Måndag 1500-2400
Tisdag 1500-2400

Dessa går bra.

3 519 Inlägg
19 oktober 2013
Söndagar borde ju vara lättast för folk. Vardagar jobbar ju många.. Men vi får väl se hur många vi kan dra ihop smile

JFfoto
19 oktober 2013
kan någon stå på landningsbanan och ta kort när jag gör en drive by med jetplanet vid huvudhöjd? :d

JFfoto
19 oktober 2013
Haha, skojskoj smile sorry att jag sköt dig på slutet där, men erkänn, snygga shorts/kallingar va? big_smile

1 801 Inlägg
19 oktober 2013
Riktigt kul var det igår! Många gånger jag garva så jag trodde flickvännen skulle vakna :-D

Forummoderator
18 134 Inlägg
19 oktober 2013
BlauMes skrev:
Riktigt kul var det igår! Många gånger jag garva så jag trodde flickvännen skulle vakna :-D

Skoj var ordet! Ska spela idag, ändrade planer - inga ungar, så loggar väl på om ngn timma.

JFfoto
19 oktober 2013
Nu sparas ingenting, vart rank 36 förut, men sen blev det 35,  så gjorde så jag kom upp till 36 igen, men nu är det 35 fortfarande, och har sparat som man ska, så nu är det ingen idé att spela..

Forummoderator
18 134 Inlägg
19 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Nu sparas ingenting, vart rank 36 förut, men sen blev det 35,  så gjorde så jag kom upp till 36 igen, men nu är det 35 fortfarande, och har sparat som man ska, så nu är det ingen idé att spela..

Skulle precis starta men då väntar jag en stund :-(

JFfoto
19 oktober 2013
Dieselsmurfen skrev:
Kalltkaffe skrev:

1.04 patchen gav bara fler problem, det är vissa det inte funkar för, jag uppdaterade igår, och kunde spara då, men inte idag.. så du kanske har tur och kan spara, annars är det ju bara att spela och flumma runt, men jag skulle inte lägga tid på uppdrag och tjäna pengar iaf..

Forummoderator
18 134 Inlägg
19 oktober 2013
Kalltkaffe skrev:
Dieselsmurfen skrev:
Kalltkaffe skrev:

1.04 patchen gav bara fler problem, det är vissa det inte funkar för, jag uppdaterade igår, och kunde spara då, men inte idag.. så du kanske har tur och kan spara, annars är det ju bara att spela och flumma runt, men jag skulle inte lägga tid på uppdrag och tjäna pengar iaf..

Startar nu. Ska se...

Forummoderator
18 134 Inlägg
19 oktober 2013
Kalltkaffe osv...

"The session is private need invite" (Förkortat)

Jaha? Spelet är på jag väntar...

JFfoto
19 oktober 2013
Dieselsmurfen skrev:
Kalltkaffe osv...

"The session is private need invite" (Förkortat)

Jaha? Spelet är på jag väntar...

Jag spelar inte online just nu :p förlorade rank och så, så tröttnade, spelar lite senare kanske.

Sök