Hej hej!! Tänkte starta upp ett litet projekt tråd här
Kanske ska berätta om bilen oxå och planerna med den. Tanken redan innan jag köpte bilen,var att bygga en helsmidd motor och singel turbo.. Eftersom jag tycker att själva motorbiten är roligare att syssla med,så vart det att jag sökte efter en så komplett bil,med godis runt om bilen,Färgen var ganska viktig,eftersom jag är riktigt förtjust i svarta bilar. Och så gillar jag inte allt för stylade bilar.
Bilen köptes i höstas,av en kille i sudsvall.. Enligt mig ett riktigt fint exemplar med endel fina saker på. BC Racing BR Coilovers med Pillowball Top Mounts,Cusco Stabiliserings Stag Fram,Volk Racing GT-U Gunmetal,Eurospec bromsar fram och bak, Torque Intercooler,Autobahn Oljekylare med filter flytt och stålomspunna slangar,HKS Luftfilter,SMR Downpipe med 100-cell Racekatt,HKS Hiper Titanium Avgassystem,Greddy Profec B-spec II,Aeromotive 11142 fuel pump,Stoney Racing 50mm aluminium kylare,Sprut G4 Link Storm
Stylingen då Eurospec huv,RMM vinge med kolfiber,RMM läpp i kolfiber,Vita blinkers fram och på sidorna. Huven vet jag väl inte om det är riktigt min smak, men annars tycker jag den är lagom stylad
Så här ser den ut nu