3089
Sök

JDL Breddningar Toyota Supra MKIV

TMR|Team Moisty Racing
73 Inlägg
18 november 2012
Trådstartare
HEJ!
Min Golf blev stulen Natten till söndag 17/11 och hittades på kvällen i Vallentuna 18/11.

HAde på fredagen den 16/11 hämtat mina nya skärmar från Schenker och ej tagit ur dem ur bilen.

Fick ett samtal av en tjej i vallentuna som hade parkerat framför min stulna golf och kände igen den från min facebook efterlysning och ringde direkt.
Kort där efter befann jag mig på platsen och bekräftade att bilen var min och tom.

Efter en stund dyker det upp några grabbar som FORT SOM SATAN vänder om och springer från parkeringen där min bil stod.

Har namnet på 2 av dom samt 2 regnummer som tillhör en bruksbil till en av killarna som är involverad i handlingen samt hans firmabil, han jobbar på YIT och bor i Haga-Vallentuna.

OM NÅGON hör eller ser eller likanande får nys om att någon säljer ett dessa skärmar i Norrorts trakten, vänligen hör av er. "Ägaren" kan heta antingen Alex eller jimmy, alltså 2 av de killar jag misstänker är inblande i stölden.

ska lägga upp bilder för dom som itne vet hur dom ser ut!

Tack på förhand //Grottan

TMR|Team Moisty Racing
UK-Supra under construction.

407 Inlägg
19 november 2012
varför inte bara knacka på hemma hos grabbarna?

226 Inlägg
19 november 2012
rör mig runt vallentuna dagligen och jobbar här så håller koll om jag ser något.
jävla illa av grabbarna att ens sno av någon men att tro att man kan skicka vidare dessa breddningar som om ingen har koll på vad det kommer ifrån.
Senast redigerat av beigabaronen (19 november 2012)

OUTLAW1
19 november 2012
DU vet ju vilka det är uppenbarligen..bara att åka till polisen med det du vet och be dom göra en husrannsaken hos dom..
Eller kontakta lite "muskelkraft" som gör jobbet åt dig...
Har du regnumret på YIT bilen så kontakta YIT för att tala om att deras bil varit inblandad i kriminell verksamhet.
Finns inte så många YIT i stockholm..YIT lär i sin tur prata med han som har bilen..se dock till att vara med på mötet IHOP MED POLIS så lär ju utgången var enkel...

226 Inlägg
19 november 2012
var uppe i södra haga nyss och tror jag såg din gröna golf stående.
som OUTLAW1 skriver så är saken biff men man vill ju inte att dem kommer undan på skit saker.
tips till killarna som stal grejerna att kanske lasta tillbaka grejerna i bilen så slipper dem ev på hälsning av antingen polis eller "bekanta" till dig. haga är inte direkt stort och någon måste ha sett något, och nu när alla på garaget vet vad som blivit stulet så är det ingen ide att ens försöka kränga vidare eller bygga på sin egna bil.

3 182 Inlägg
19 november 2012
hade garanterat ringt YIT men ett reggnumer är ett måste då dom har över 5000 anställda i Sverige. har en polare som är chef på en avdelning kan ringa o prata lite med han men måste ha ett reggnummer på YIT bilen i så fall.

Touch by U
910 Inlägg

Sök