Inga spikningar, går hur bra som helst med Gör det lätt värt dock så är kopplingen dålig på bilen så den måste bytas och drivaxeln har gått paj för kör diffat men det ska fixas nu snart när man har tid
rudiger skrev:
volvoraasing skrev:
Än så länge har det funkat haha, ne men tror inte det ska va några större problem med det Ja det kan jag göra
rudiger skrev:
Pallar kolvar och stakar med det ? Vore kul om du kan lägga upp en lista på vad som är gjort/kostnad ! Prem lagd!
Så den spikar inte alls? Skulle vara gutt o smäcka på en turbo på min motor ! Det är också en B234e.
varför ska man göra de svårare med att byta boxar och spridare när de funkar och köra original. tänkte sj att jag skulle skaffa mig en vinterbil snart som jag tänkte turbokonvertera,har nästintill allt i garaget så kommer fortsätta följa tråden och hoppas att de går lika krångelfritt i fortsättningen
Demokrati betyder helt enkelt att folk klubbar ner folk för folkets skull
Ja eller hur, det funkar ju så vrf byta massa annan skit när man ska ha en busbil bara. men ska nog bygga värre saker i denna senare när man har tid/pengar! Okej kanon. Ska byta drivaxel imorgon förmodligen så då kommer det en update
allenalle skrev:
varför ska man göra de svårare med att byta boxar och spridare när de funkar och köra original. tänkte sj att jag skulle skaffa mig en vinterbil snart som jag tänkte turbokonvertera,har nästintill allt i garaget så kommer fortsätta följa tråden och hoppas att de går lika krångelfritt i fortsättningen
Halloj! Inte hänt så mycket för inte haft tid att fixa bilen, det som ska fixas till den nu är drivaxel,koppling och generatorremmen för den gick av när jag starta den häromdagen! Stackars bil den fryser där ute
jävligt jobbigt mä snö,, jao iof så har jag inte hämtat min bil än den står 1 mil från garaget på 4 pallbockar (tom kaross) vette faan hur jag ska få den te garaget,, suck
En kunglig hovleverantör av bra skit
855 RWD
Passat 3B 18 zoll