Tjabba! Tänkte lägga upp ett nytt projekt som inhandlades förra veckan. Köpte mig en Bmw 325'a -92 coupé från utlandet som ska gå som driftingbil med bur och motor osv utformat efter reglemente för möjlighet att köra... Visa mer
Nu sitter man här igen framför datorn och rullar tummarna. Coilisarna, buren och lite invändigt är på gång, men man kan ju undra hur lång tid det kan ta :o Har föresten inte hittat någe schysst turbo kit än som jag verkligen borde ta tag i och beställa så snart som möjligt, finns de någon bmw åkare som har något att rekomendera? Helst inte för mycke anpassningsmeck ^^
Nu sitter man här igen framför datorn och rullar tummarna. Coilisarna, buren och lite invändigt är på gång, men man kan ju undra hur lång tid det kan ta :o Har föresten inte hittat någe schysst turbo kit än som jag verkligen borde ta tag i och beställa så snart som möjligt, finns de någon bmw åkare som har något att rekomendera? Helst inte för mycke anpassningsmeck ^^
Prisklass? Inte mycket som ska anpassas.... lycka till!
Tänkte börja runt 10-15k, sen får vi se vad som prioriteras ^^ har du nå kul tips?
Tänkte börja runt 10-15k, sen får vi se vad som prioriteras ^^ har du nå kul tips?
Ja. ATT låta bli. 20-uppåt är en rimlig bugret för första bygget.
15k så har du chipp turbo och ic grenrör. Är MYCKET mer som behövs!
detta är väl lagon då, grenröret kanske håller om du lämnar in det och får det förstärkt i svetsarna, annars är det grenröret som ger sig först. om du kör in turbon rätt väll säga annars ger den upp efter du lagt i 3an typ måste fyllas med olja först innan bilen startas.
detta är väl lagon då, grenröret kanske håller om du lämnar in det och får det förstärkt i svetsarna, annars är det grenröret som ger sig först. om du kör in turbon rätt väll säga annars ger den upp efter du lagt i 3an typ måste fyllas med olja först innan bilen startas.
Okay ! Jojo motorer har man byggt förr så sånt borde inte va nå problem känns dock lite halvbra det där kittet men de kanske bara e jag vem vet :p hade gärna köpt ett grymt kit men börjar bli lite mkt bilar nu :p
nu sitter man här i garaget igen. hittat en jäkla massa rostål, usch! Får använda mr kap och herr svets ett bra tag i natt känns det som uppdate med bilder kommer inom kort !
Nu har man så pass tur igen att datorn inte vill som jag vill, så bilder och större update kommer förmodligen imorgon om allt går som det ska ! hatar datorer usch :p
Nu har man så pass tur igen att datorn inte vill som jag vill, så bilder och större update kommer förmodligen imorgon om allt går som det ska ! hatar datorer usch :p
Haha det är väl inte datorns fel att det är skit bakom tangentbordet heller!!
Haha det är väl inte datorns fel att det är skit bakom tangentbordet heller!!
Detta är faktiskt lite kul. Ägaren som jag köpte bilen av sa att det ENDA dåliga med bilen var att stödlagret var lite "halvkasst", det här ser ganska redigt ut i mina ögon