Tjabba! Tänkte lägga upp ett nytt projekt som inhandlades förra veckan. Köpte mig en Bmw 325'a -92 coupé från utlandet som ska gå som driftingbil med bur och motor osv utformat efter reglemente för möjlighet att köra... Visa mer
Är det någon som har nån kompis eller liknande som kan ha en krockad e36'a eller något som man kan inskaffa sig som donatorbil? Letar som tusan men dom börjar ju ta slut höhö :p
Då var det dax för update igen då! Som vi kunde konstatera tidigare så var min coupé ganska risig. Tanken var nu att hämta en donatorkaross att ta delar ifrån, så jag och polarn fick ta oss en nattlig tur ner till dom södra delarna av Sverige för att hämta en 325 sedan av Montoya här på garaget ! Karossen var i bättre skick än vad vi förväntade oss och det känns som att det blir mindre jobb att köra på denna istället så, vad säger ni? Sedan är väl inte helt fel ?
Jag håller med Danne där Haha 2:an skulle jag vilja se då man vet att dynamit smäller å det smäller bort allt Däremot att droppa bilen tror jag kan vara roligare att se vid "krock"
Jag håller med Danne där Haha 2:an skulle jag vilja se då man vet att dynamit smäller å det smäller bort allt Däremot att droppa bilen tror jag kan vara roligare att se vid "krock"
Haha jo ja men de kan bli en jävla kul smäll iallafall ! Så nummer 2 är din siffra ?
Haha jo ja men de kan bli en jävla kul smäll iallafall ! Så nummer 2 är din siffra ?