Framöver gäller detta i denna tråd. Håll er till ämnet, inga off topic-utspårningar, inga hetsiga diskussioner som tyvärr varit väldigt vanliga här, inga personangrepp eller annat otrevligt. Räkna med att du som deltar i något av det ovan nämnda kommer att få en tidsbegränsad avstängning, utan vidare frågor ställda. Det spelar alltså ingen som helst roll om du startat det hela eller inte, ditt deltagande räcker. Ser du att något börjar spåra ur? Rapportera inlägget ifråga, och ignorera därefter...
// chrizz. LÅT STÅ!
HejHej. Tänkte att jag försöker starta en tråd om all xenon och led konvertering till bil, t.ex. konverterat halvljus/dimljus/DRL/helljus/backljus/extraljus och även interiör-belysning. Tråden finns till för att hjälpa varandra och dela information om xenon och led med varandra.
Fler företag och information kommer komma upp här under trådens gång ( Fattas företag som ni vill ha med på denna sida, länka de företaget via ett PM till mig så lägger jag upp de så fort jag kan
någon som vet om man får ha led på en äldre bil LAGLIGT?? alltså drl?
Har för mig att om bilen är helbilsgodkänd är de ej tillåtet, tror de vart på bilar från 1994 om jag inte är helt ute och cyklar nu
redan 94 ? var de inte 98?
Kollade upp på fars Merca och de är import så kanske är därför men då sa bilprovningen att de är tillåtet om de monteras rätt, i höjd och sidled och om de var -94 eller äldre
Skulle va bra om nån kunde ta fram en formel till första sidan för att räkna ut hur grov kabel till analet A som boxar led drar och sen vad för säkring + annat lul lul
Har för mig att om bilen är helbilsgodkänd är de ej tillåtet, tror de vart på bilar från 1994 om jag inte är helt ute och cyklar nu
redan 94 ? var de inte 98?
Kollade upp på fars Merca och de är import så kanske är därför men då sa bilprovningen att de är tillåtet om de monteras rätt, i höjd och sidled och om de var -94 eller äldre
beror på bilmodell,, endel var helbilsgodkända 94 andra 97 osv
mina är ju 70 å 80talsbilar,, idag är dimljuset kopplat via lampan så när halvljuset tänds så släcks dimljuset aut,, tänkte koppla drl likadant för att slippa problem
beror på bilmodell,, endel var helbilsgodkända 94 andra 97 osv
mina är ju 70 å 80talsbilar,, idag är dimljuset kopplat via lampan så när halvljuset tänds så släcks dimljuset aut,, tänkte koppla drl likadant för att slippa problem