Provade på 201 meter för första gången med bilen i helgen på Umeå open, 145km @9,11sec, spann från start till mål med gatudäcken därav tiden Bygga om bakvagnen i vinter så det går att åka med slicksen står näst på listan
Jasså var du och kollade eller körde du också ? Totalvikt; 1000 kg och tjänstevikt; 910
lewwan skrev:
Kul att se bilen in action! Gick jäkla bra! vet du hur mycket bilen väger?
Jo! Nej jag var bara dit och kikade lite! lät inte helt dåligt hörredu! Synd att jag inte visste att det var du, då hade jag gärnat kommit fram och pratat med dig
Jasså var du och kollade eller körde du också ? Totalvikt; 1000 kg och tjänstevikt; 910
lewwan skrev:
Kul att se bilen in action! Gick jäkla bra! vet du hur mycket bilen väger?
Jo! Nej jag var bara dit och kikade lite! lät inte helt dåligt hörredu! Synd att jag inte visste att det var du, då hade jag gärnat kommit fram och pratat med dig
Fick äntligen chansen att köpa 240in jag viljat ha i 4 år. Så det blir att flytta över motor, låda och sprutet till den här. Daffen kommer vara kvar och får eventuellt en annan motor då tid och ork finns 👍
Rengjorde toppen med fälgsyra 👍 ska till keyya på bbsf racing för portning och bearbetning! [url=http://www.garaget.org/mypage/gallery_image.php?user=162798&image=2453222][/url
haha så de va dig jag och kompisen såg stog på samma mak o tankade :p när ja va iväg o köpte ett par fälgar 115mil tur o retur ^^ vi som hade den svart passaten me 3x ljus
haha så de va dig jag och kompisen såg stog på samma mak o tankade :p när ja va iväg o köpte ett par fälgar 115mil tur o retur ^^ vi som hade den svart passaten me 3x ljus
4-link, ford 9" med strange innehåll, Lättat chassie, rörramskonstruktion fram, bur, inflyttade hjulhus och plastfront samt bagage! Kommer mer info om den då bilen är mer "komplett" 👍
lewwan skrev:
Förbannat snyggt! 240, gillas starkt!! Vad är gjort med karossen i den?