3698
Sök

Volvo´s orginalfälgar "Hydra", är väl inte eftertraktade?

JFfoto
13 december 2012
Trådstartare
Tackar smile Ja det är ju en smaksak vilka fälgar man gillar, Polaris finns, en av de snyggaste fälgarna tycker jag smile Galaxy är värda mycket, dessa sitte rpå mina andra två 940is, dock är det eiker (kopior på polaris) smile Dessa skulle jag aldrig lacka om smile

huh?
10 427 Inlägg
13 december 2012
Kalltkaffe skrev:
Tackar smile Ja det är ju en smaksak vilka fälgar man gillar, Polaris finns, en av de snyggaste fälgarna tycker jag smile Galaxy är värda mycket, dessa sitte rpå mina andra två 940is, dock är det eiker (kopior på polaris) smile Dessa skulle jag aldrig lacka om smile

Eiker E1 tycker jag har ännu trökigare färg än Polaris. Eiker är lite ljusare.

Själv är jag toknöjd med att någon luring lackade om mina Polarisfälgar för säkert 10 år sen i
antracitgrått (liknande Titan eller Pegasus eller vad "raka" 850-fälgarna nu heter).

https://www1.garaget.org/archive/14/13540/61540/large_61540-1404787.jpg

Passar riktigt bra smile

1 298 Inlägg
13 december 2012
Köpte mina Hydra i gott skick för 1200:- med halvbra Michelin Pilot Sport från -99 så dem är hårdare än diamant nu. wink Men tycker dem ska vara original färg om man inte får tag i en dekal som motsvarar originalemblemet, dina loggor är förvisso bättre än inget men ser lite lustigt ut. wink

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

JFfoto
13 december 2012
Trådstartare
Pendulum skrev:
Köpte mina Hydra i gott skick för 1200:- med halvbra Michelin Pilot Sport från -99 så dem är hårdare än diamant nu. wink Men tycker dem ska vara original färg om man inte får tag i en dekal som motsvarar originalemblemet, dina loggor är förvisso bättre än inget men ser lite lustigt ut. wink

Ja man får ju göra som man vill :p tycker det är kul att testa nya saker, det är ju bara dekaler också, bara riva bort, sen lacka om fälgarna om man så vill.. Hela bilen är väl lite lustig med 8 extraljus i fronten så :p

1 298 Inlägg
13 december 2012
Kalltkaffe skrev:
Pendulum skrev:

Ja man får ju göra som man vill :p tycker det är kul att testa nya saker, det är ju bara dekaler också, bara riva bort, sen lacka om fälgarna om man så vill.. Hela bilen är väl lite lustig med 8 extraljus i fronten så :p

Du skulle fixat dekaler som liknade dem som satt innan så hade dem sett riktigt bra ut i vitt! wink Jaja vinterbil eller? smile

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

JFfoto
13 december 2012
Trådstartare
Pendulum skrev:
Kalltkaffe skrev:
Pendulum skrev:

Du skulle fixat dekaler som liknade dem som satt innan så hade dem sett riktigt bra ut i vitt! wink Jaja vinterbil eller? smile

Nja vill ha dessa smile mjo de är bara en vinterbil :p

1 298 Inlägg
13 december 2012
Kalltkaffe skrev:
Pendulum skrev:
Kalltkaffe skrev:

Dåså! Inte alla som åker lyxiga 16" på vintern. smile

JFfoto
13 december 2012
Trådstartare
Pendulum skrev:
Kalltkaffe skrev:
Pendulum skrev:

Dåså! Inte alla som åker lyxiga 16" på vintern. smile

Ne hade 14" rostiga plåtfälgar bak och rostiga 15" fram, 3 olika vinterdäck och 1 sommardäck fram :p så behövdes nya däck, och ville inte ha olika plåtfälgar, och brorsan hade dessa hemma hos sig smile

Sök