3386
Sök

Volvo v70 D5 (få lite mer kraft ur den)

AUTOTECH
762 Inlägg
11 december 2012
Vänster spak på färddatorn bläddra tills du kommer till dstc tryck in knappen som sitter på spaken då skall du få ett med att dstc är tillfälligt urkopplad plus att det tänds lite lampor så att du skall bli rädd!
07an fungerar detta tror det är samma på din!
MVH//salle

DEVIL
1 171 Inlägg
11 december 2012
Trådstartare
salle1 skrev:
Vänster spak på färddatorn bläddra tills du kommer till dstc tryck in knappen som sitter på spaken då skall du få ett med att dstc är tillfälligt urkopplad plus att det tänds lite lampor så att du skall bli rädd!
MVH//salle

Finns inget om dstc i färddatorn hmm kollat ett par gånger innan

bmw m power

AUTOTECH
762 Inlägg
11 december 2012
sad
Oki f-siken tog dem bort det på -08:an då! Alltid lär man sig ngt nytt!

Legosoldaten skrev:
salle1 skrev:
MVH//salle

DEVIL
1 171 Inlägg
11 december 2012
Trådstartare
salle1 skrev:
sad
Oki f-siken tog dem bort det på -08:an då! Alltid lär man sig ngt nytt!

Legosoldaten skrev:
salle1 skrev:
MVH//salle

så inge tips på hur jag kan få bort? :p antar att det räcker inte med att rycka säkringen =P

bmw m power

3 860 Inlägg
11 december 2012
Legosoldaten skrev:
Förresten påtal om inget, vet nån om man stänga av anti-spinn på min v70? (har ingen knapp för att göra det) finns dock en säkring som går till anti-spinn men det hjälper väl inte att rycka den?

Ingen knapp märkt DSTC nere under fläktreglagen?

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech

DEVIL
1 171 Inlägg
11 december 2012
Trådstartare
spokenratt skrev:
Legosoldaten skrev:
Förresten påtal om inget, vet nån om man stänga av anti-spinn på min v70? (har ingen knapp för att göra det) finns dock en säkring som går till anti-spinn men det hjälper väl inte att rycka den?

Ingen knapp märkt DSTC nere under fläktreglagen?

Nix tyvärr, bara för att fälla in speglar (sen för att stänga av larmet inne i bilen om man har djur med)

bmw m power

Sök