I sånna fall ska man ha klarglas strålkastarna oxå, annars ser det konstigt ut.
Mangeman har en stor poäng där
Är inte det dära dom dyra original blinkersen som liknar usa men som igentligen tillhör dom nyare c70? Personligen skulle jag kört på (om man använder org strålkastare) dessa: http://www.vparts.se/se/volvo-s70/volvo … 0-c70.html
Beundrar ditt jobb, blir verkligen fint... Kämpa vidare, blir toppen!
I sånna fall ska man ha klarglas strålkastarna oxå, annars ser det konstigt ut.
Mangeman har en stor poäng där
Är inte det dära dom dyra original blinkersen som liknar usa men som igentligen tillhör dom nyare c70? Personligen skulle jag kört på (om man använder org strålkastare) dessa: http://www.vparts.se/se/volvo-s70/volvo … 0-c70.html
Beundrar ditt jobb, blir verkligen fint... Kämpa vidare, blir toppen!
Hoj. 2 månader sedan man skrev här sist. Har varit o fyndat på returbilen.
Äntligen fick jag en chans på 2 st framstolar i nästan nyskick... samt 2st hörn kuddar till baksätet. så nu kommer det se mycket mer frächt ut:) bara byta dörrsidorna till bättre utan lim släpp.
dock trodde jag att jag skulle få tag på en ratt. Nopp. någon som redan tagit den men är glad jag fick stolar iallafall. Grundligt vårdade , damsugning, tvättning o skinn behandling av delskinnet
Ser riktigt schyst ut ! Angående USA blinkers så hade jag det på 855an och modifierade lite med att borra upp hålet för ljus till den själva orangea delen, och tog ström från positionsljus samt lamphållare från mätarhuset (850). Lös riktigt fint orange på sidan och vitt framåt, och körde igenom besiktningen och de sa ingenting så länge det lös vitt ljus framåt. Tänkte göra samma sak på min V70 som 855an när man fått hem USA blinkersen.
Ser riktigt schyst ut ! Angående USA blinkers så hade jag det på 855an och modifierade lite med att borra upp hålet för ljus till den själva orangea delen, och tog ström från positionsljus samt lamphållare från mätarhuset (850). Lös riktigt fint orange på sidan och vitt framåt, och körde igenom besiktningen och de sa ingenting så länge det lös vitt ljus framåt. Tänkte göra samma sak på min V70 som 855an när man fått hem USA blinkersen.
Prem lagd, kolla gärna in mitt V70 projekt !
OKi. jo det tipset har jag fått innan o borra o få in lampa i huset. Dock finns fina led lampor till det idag som lyser vit o blinkar orange. får se när det kommer. din v70 ser trevlig ut