tjena har en 88ans 745a som vägrar starta, Den funkade hur bra som hellst tills jag en dag kom ut och den vägrade starta.. förpumpen var dålig då och det visste jag om. jag böt då den men de vart ingen skillnad... så jag skruvade av fuelrailen och såg att det kommer soppa ur spridarna.. gnista har den och stiften blir blöta.. jag såg sen att kamremmen hade kugga lite så jag satte den rätt.. men den vägrar starta ändå.. den startar till ibland. men lägger av kanske går max 30 sek.. det jag vet som är fel är att jag har bytt luftmängdsmätarn till en med fel nr men den har gått med den förut så tycker inte de ska va de, jag provade även att byta till en kompis lmm med rätt nr men startade inte ändå
Du har inte lyckats sura ner den bara då? jag hade samma problem med min när lamdasonden var kass. Gick ett tag sen sura den ner stiften så pass att den inte gick att starta, var tvungen att byta till nya stift då också då dom gamla var kassa
vette fan. jag tog ur stiften och slipade på dem med ett sandpapper, då starta den å gick i ca 30 sek. sen lade den av. jag ska göra ett kompprov imorgon, e de bra komp köper jag nog lite nya tänddelar:)..