Hej! Har upptäckt ett kluckande ljud på vänster sida i framvagnen när man kör över gupp och andra ojämnheter. Låter endast på vänster sida kring däcket typ. Någon som har en aning vad detta kan vara?
"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team
Stab stagen med största säkerhet. Och nej de håller säker inte flera år oavsett var du än köper dom. Är sånt man får köpa i 100 pack typ o ha på hyllan om man åker mycket nyare Volvo.
Kan ju vara bra och kolla upp vad det är först innan du köper massa grejer.... Men som det nämdes, allt det där är förbrukningsvara så....hoppas det löser sig för dig! mvh/ Patric
Kan ju vara bra och kolla upp vad det är först innan du köper massa grejer.... Men som det nämdes, allt det där är förbrukningsvara så....hoppas det löser sig för dig! mvh/ Patric
Jojo, självfallet ska jag kolla upp det hur kontrollerar jag om Krängningshämmarstaget är kasst då?
För er som är intresserade av vad det var för fel så var det inte krängningshämmarstaget Det mådde väldigt bra. Däremot så var det fjäderbenslagringen som var helt slut. Samtidigt upptäcktes att styrlederna på båda sidor är kassa och att styrstagen på båda sidor är kassa....