Då jag tagit mitt förunuft till fånga och insett att min plånbok inte kommer räcka till ett turbo bygge så har jag nu beslutat att satsa på något helt annat. Dethär ska bli en busbil med lite lagom effekt som dussutom skall... Visa mer
Hur kan dem sitta på 2 olika sätt? Hål bilden är inte samma på höger/vänster... De är samma här org funkar inte så ska kapa isär org fästet på förarsidan så oljeanslutningarna blir kvar.
Får helt enkelt ta fram svetsen och handla hem lite järn o smida till nått istället...
Har kommit till en insikt senaste dagarna. Har fått nys om en annan bil som i princip är klar med motor och allt så detta projekt kommer nu läggas ner tyvär.
Så är det någon som känner för att köpa bilen eller delarna och bygga vidare så är det bara och höra av sig
Har kommit till en insikt senaste dagarna. Har fått nys om en annan bil som i princip är klar med motor och allt så detta projekt kommer nu läggas ner tyvär.
Så är det någon som känner för att köpa bilen eller delarna och bygga vidare så är det bara och höra av sig
Nya projektet kommer väl upp om nån vecka
synd! vad ska du ha för 210 lamell diffen ? och vart finns den