3650
Sök

Märk av poliserna denna vecka?

306 Inlägg
12 oktober 2006
Trådstartare
Är det någon som har märkt av poliserna på vägarna denna vecka nu när dom skulle 4dubbla trafik polisen! Jag har inte sett en ända jävel!

En motor utan överladdning suger.
www.madracing.se

646 Inlägg
12 oktober 2006
Samma här, inte sett nån än som tur e!

med lem
1 147 Inlägg
12 oktober 2006
dom e ju överallt. har blivit stoppad i veckan också, dock bara för kontroll av bilen, körkort och tidbok=) det e jag tacksam för. väldigt schysst av folk som varnar för poliskontroll längre fram!

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

793 Inlägg
12 oktober 2006
Jag har inte sett en enda! Vet inte vart de tagit vägen, men de kollar väl grusvägar eller någe

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36

Jajjemen!
1 512 Inlägg
12 oktober 2006
Har inte heller stött på nån under veckan.. peppar peppar ta i trä

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

BMW Power
2 362 Inlägg
12 oktober 2006
Mötte en Snutomobile idag smile med min stora förvåning så hälsade han när han körde förbi hmm fattar inget big_smile

Edit: Jo kanske märkt att dom är här ute mer än vad dom var förr.
Senast redigerat av FugitivE (12 oktober 2006)

BMW, bogsering med wire :/

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
12 oktober 2006
ser snutbilar varje dag på jobbet...

men både för å efter jobbet har det varit lugnt me dom.. tack för d televerket wink

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

2 644 Inlägg
12 oktober 2006
Det är snutar i hela norrköping sjukt fan big_smile överallt e dom tongue

Johan Lindgren

9 108 Inlägg
12 oktober 2006
Inte sett en enda

2 652 Inlägg
12 oktober 2006
inte mer än vanligt än så länge ,.

Bas Connaisseur
436 Inlägg
12 oktober 2006
Tänk om det finns undercover snutar här på garaget.. säkert därför alla suddar över sina skyltar inte pga. nåt annat wink xD

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<

Wankel
1 080 Inlägg
12 oktober 2006
inte sett mer än vanligt här heller..enda skillnaden är att trafiken går så jävla långsamt för att alla ska vara rövslickare nu när snuten är ute och kör 40-50 på 70 vägar..........

MDS Västerås

383 Inlägg
12 oktober 2006
Jag har sett mer än vanligt...en hel del laser/blåsa.....iof i stockholms trakterna..tongue

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.

764 Inlägg
12 oktober 2006
StiFf skrev:
inte sett mer än vanligt här heller..enda skillnaden är att trafiken går så jävla långsamt för att alla ska vara rövslickare nu när snuten är ute och kör 40-50 på 70 vägar..........

Wööörd... tongue

TeQuilla

225 Inlägg
12 oktober 2006
skiter it,,,,,kan ägna sin tid o göra något åt alla äckel som våldtar och mördar istället för att stå vid vägen o lappa så många som möjligt,,

To Feel Or Not To Feel Cosworth....

Pulare
248 Inlägg
12 oktober 2006
SieRRa_WeeD skrev:
skiter it,,,,,kan ägna sin tid o göra något åt alla äckel som våldtar och mördar istället för att stå vid vägen o lappa så många som möjligt,,

Jo jag håller helt med dig där!
Det kryllar av snutar, iaf söder om stockholm. Igår stod de söder ut!
Idag ståd de norrut...
Men liksom hur många hinner de ta runt 16 tiden när det kryllar av bilar, man märker att något är fel när alla ligger och glider i 65 och små bromsar hela tiden. Fattar direkt liksom, ah, snut koll på vanliga ställerna nu igen... Så bara att glida förbi lite fint=) "Wave and smile boys, just wave and smile=)"
Näe jaga bovar, inte billister...

Fartdåre
286 Inlägg
12 oktober 2006
Har nog aldrig sett så mycket poliser ute som idag asså... Tog en omväg på tillbakavägen iaf smile

509 Inlägg
12 oktober 2006
Dom låg i röven på mig förra veckan men efter några svängar utan att sänka farten så va dom borta hehe;)

Leg. Spådam
816 Inlägg
12 oktober 2006
SieRRa_WeeD skrev:

Ska trafikpolisen göra det? Och mordroteln ska sätta fast knarkare på Sergels eller?

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

Sök