Projektet som spårade, en 17-åring med för mycket ork och fritid som vägrar att ge upp på finess och detalj, följ och beskåda vad en liten skit till ungdom kan göra med en sådan bil. Lämna gärna en kommentar och tyck till, tveka... Visa mer
Du kan inte frakta det via bussgods eller liknande? Eller det kanske blir ett helvete..
Bussgods torde ju vara det mest praktiska av dom två i så fall. Posten vete fan om dom ens vill röra nåt så otympligt, haha.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Bussgods torde ju vara det mest praktiska av dom två i så fall. Posten vete fan om dom ens vill röra nåt så otympligt, haha.
Kollade nyss på DHL via internet, 7900kr... Tjenaaaaare
Blir nog att fara dit med en bil och kasta upp den dära skiten på taket och spänna fast för att sedan åka hem...
7900kr!?!?!?!? det var ju bara lite för mycket... Hur mycket väger taket?
heheh nä tror inte posten är så sugna att ta hand om det där..
Nu satt jag visserligen en vikt på 40kg, ingen aning om det är för mycket eller tvärtom. Känns dock att hur man än vänder och vrider på det så är det billigaste alternativet att hämta det personlingen med bil...
Det finns inget bussgods i Sthlm län tyvärr. Var i Norrtälje köpte du taket? Malsta bildemo? Hur långt är det från dig till Norrtälje, bor nämligen i närheten..
Det finns inget bussgods i Sthlm län tyvärr. Var i Norrtälje köpte du taket? Malsta bildemo? Hur långt är det från dig till Norrtälje, bor nämligen i närheten..
Mvh Thomas
Jaså...
Köpte det på "Allbilskroten"/Albinskroten", minns inte riktigt namnet. Kompisen hämtar det på fredag i Norrköping och därefter så kommer det att finnas i Norrtälje, kommer förmodligen bli så att man slänger på vinterdäcken på bimmern och åker ner efter det...
Taket ligger hemma i garaget, strippat det på allt och ska försöka få allt klart under julrusningen Det som står lite i vägen nu är att jag tappade garageplatsen så har fått röja hemma så att man nu kan hålla till hemma sedan så måste jag se över värmepannan, ingen hit att meka i -30
Får inte lös bakrutan heller och vill inte förstöra den, ska ge mig på den nästa vecka då jag är borta och jobbar över veckorna...
(säger jag som redan drar mig för att hålla till utomhus..)
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Även börjat att göra KIR-nycklar på beställning efter att jag fixade min egen. Är du sugen på en nyckel själv till din S/V/C70 alternativt S/V40 så kan jag bygga en. Skicka ett meddelande för info om pris m.m om du är sugen
Nya fälgar beställda, jobbar på lite ibland med taket i mån av tid också. Ska även ut i garaget nu och städa ur så kan man kanske sälja lite onödigt kraffs...