Trygg Hansa, rekomenderad av polaren men har ej kollat om det är billigast. Tror denligger på bortåt 4000:-/år Kör dock bara ca ett halvår med den så runt 2000då..
Har kollat runt på if, folksam, salusansvar osv och trygg hansa är faktiskt dom som har varit billigaste, både på vinterbilen (omega 2,0) och på motorcykeln (gsx-r 750).
Jag har IF och de gånger det hänt något har det aldrig varit strul på något vis. Tycker dom är kanon faktiskt!
Håller med dig tummen upp för dom, har också IF (SAAB) inget strul eller tjafs där inte. Har fått en bil stulen och fick ersättning inom 1 vecka (Bilen hittades slaktad efter 2dagar). Betalar 2800 för en helförsäkring per år.
Jag har IF och de gånger det hänt något har det aldrig varit strul på något vis. Tycker dom är kanon faktiskt!
Håller med dig tummen upp för dom, har också IF (SAAB) inget strul eller tjafs där inte. Har fått en bil stulen och fick ersättning inom 1 vecka (Bilen hittades slaktad efter 2dagar). Betalar 2800 för en helförsäkring per år.
Volvia har jag på mina.. 240 turbon kostar 437:- mån helförsäkrad och 142:an kostar 118:- mån i halv försäkring. Mycke billigare än så blir det inte för min del
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!