Just nu har jag Nokia N73, är väldigt nöjd med den, kan ha den som gps, titta på filmer osv , installera massa program man blir inte trött på den, sen så hade jag den vanliga N73.an men nu har jag bytt skal och flashat om den till N73 Music edition , alltid roligt och förbättra mobilen =P
K850i är nöjd än så länge men brorsans har krånglat en del..
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Ur Burnouten hördes en röst som sade "Le, ty den kunde ha varit värre!". Så jag log... Och den blev värre!
Having a fast Volvo is like coming out of the closet, you might surprise people but your still gay
Just nu har jag Nokia N73, är väldigt nöjd med den, kan ha den som gps, titta på filmer osv , installera massa program man blir inte trött på den, sen så hade jag den vanliga N73.an men nu har jag bytt skal och flashat om den till N73 Music edition , alltid roligt och förbättra mobilen =P
Samma här.. Fast jag bytade inte skal Kanske ska lacka den i någon snitsig färg
Har kostat på mig en ny nalle nu jag. Trött på Sony Ericsson skiten Fanns ingen Nokia telefon för tillfället som tilltalade mig så jag körde en rövare och provar med en LG. Den nya som går på reklam på tv hela tiden nu, LG KU990 Viewty