skaffade nyligen en se k850i efter att ha haft nokia hela livet senast va de en 3310, den mest stryktåliga mobilen världen skådat
Volvo - Probably the best car in the world "Ge mig svenskar, wiskey och snus så ska
jag bygga järnväg ända in i helvete"
James J. Hill, Amerikas stora järnvägsbyggare
Har en Nokia N95 Plum, köpte den nog ganska kort tid efter att den kom ut. Självklart glappar sliden lite som sig bör på en N95:a men det skiter jag fullständigt i, det påverkar ju inte funktionen så.
Använder den för att ringa, messa, spela Quake, kolla mailen när jag inte kommer åt en dator och sen leker jag lite med den med
Ni som har en N95, sök på lightsabre for N95, dra ner det och installera i telefonen. Jag lovar att det kommer ge ett par rejäla skratt
Sen har jag ju såklart NokMote och RotateMe också
LightSabre, RotateMe och NokMote fungerar eftersom N95:an har inbyggda accelerometrar och det ger kreativa applet-makare en hel del olika roliga grejer att hitta på med telefonen.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
LG "shine" ke970, har överlevt 1år på jobbet, vilket får ses som jäkligt bra då jag dödade min förra w800i på 3månader på samma arbetsplats (betongfabrik), köpte en SE s500i för ca 2månader sen, fick vara med en dag på jobbet sen fick tjejen den, aldrig mer en skruttig SE-telefon.
Genom tiderna.. Philips Spark Nokia 5110 Nokia 3110 Nokia 6110 Ericsson T28 Ericsson T29 Sony Sånting :S Ericsson T36 Ericsson R600 Mokia 8110 Sony Ericsson T68i <3 (Bästa Mobilen EVER) Nokia 5110 Igen Sony Ericsson K750 Sony Ericsson W800 Sony Ericsson K850
Kör en SE K700i, förutom joysticken så är det världens bästa telefon, tål allt och har allt man behöver. joysticken får dock smörjas en gång om året typ
Hade innan en T65, men den började simkortet glappa på... enda svagheten på den modellen
Först hade jag en T10... Allmänt tråkig lur som fick nått programvarufel efter 1 år...
I övrigt så består samligen av diverse telefoner Har två Ericsson HotLine typ väska årgång mitten 80-tal en GH337, två SH888, en SH868, en Motorola MicroT.A.K 5200 och en Storno som ser exakt likadan ut. Två Nokia 2110 (världens första tele som det gick att skicka SMS på ) två 3310, e 3510i, en 5210 m.m, m.m...
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Lovar att ingen har samma som jag.. har bara sett tre personer med denna mobil under ett helt år! Helt otroligt att den inte sålt bättre... är ju grym men tröttnar som vanligt efter ett år
En K800i som jag nu i efterhand känner att kanske kostade en aning för mycket. Hade lugnt klarat mig med en simplare. Men nu finns det väll inga sånna längre utan nu kan man snart starta bilen med bluetooth antar jag