Haha hörrö du vi blev ganska poppis med N-serien här på garaget!
MeloveGolf skrev:
dr_weber skrev:
en Nokia N73! himla bra telefon faktiskt! bara handla!!!!
N-serien äger allt på marknad N80 körj ag med funkar kanon 2Gb = många långfilmer på tåget 3mp är inte fy skam och det kända W-Lanet (Som bara nokia har ) äger allt!
Nokia 95 är dock att rekommendera då den har 16 miljoner färger(Först igen) och en ganska grym 5MP kamera (Först på det med) bara "Lite"värre än sonyericsson som ligger hästlängder efter med sina "3.2 mp"
Nokia har också introducerat för marknaden hur man gör "Musik mobiler" genom att använda 8Gb hårddisk GO NOKIA!
Haha hörrö du vi blev ganska poppis med N-serien här på garaget!
MeloveGolf skrev:
dr_weber skrev:
en Nokia N73! himla bra telefon faktiskt! bara handla!!!!
N-serien äger allt på marknad N80 körj ag med funkar kanon 2Gb = många långfilmer på tåget 3mp är inte fy skam och det kända W-Lanet (Som bara nokia har ) äger allt!
Nokia 95 är dock att rekommendera då den har 16 miljoner färger(Först igen) och en ganska grym 5MP kamera (Först på det med) bara "Lite"värre än sonyericsson som ligger hästlängder efter med sina "3.2 mp"
Nokia har också introducerat för marknaden hur man gör "Musik mobiler" genom att använda 8Gb hårddisk GO NOKIA!
Ville bara säga att Nokia inte är först med såna kameror. Samsung släpte en mobil i Japan för C:a 6 månader sen med 8MP. Sen med musik mobilen yttrar jag mig inte om men jag vet att Ericsson är dom som säljer mest musikmobiler.
Samsung SGH-Z500 med världshistoriens sämsta batteritid, inne på service nu för tredje gången UTAN att dom löst problemet... I övrigt hyffsat nöjd me luren..
Har ingen... Min gick sönder i torsdags, va ute igår å så kom de en å ville käfta lite typ Så jag tog min trasiga mobil å skicka i backen så den gick i 3 miljoner bitar å fan va han blev rädd då Grymt kul va de iaf
Tjingeling! jag satt här och kollade runt på mobiler ,så jag tänkte på vad har du för mobil ?
Har väl typ 20 st mobiler ... jo det e sant .. fast änvänder bara 2st dom andra e förbrukade .Har mest på skoj sparat dom hemma i en låda . Har ju hänt lite sedan den första " mobilen " kom kan man säga : ) Tycker det mest går åt 1st om året minst privat och 1st på jobbet . Om man nu inte råkar pilla ner den i ställe där den dör ..typ smådelstvätten på jobbet .. och upptäcker det 20 min efter den landat på botten : )
Kan tilläga att min LG U880 åkte in på lagning i Torsdag. 4:e gången på minde än ett år och då har jag bara använt den i 8 månader, den fick ligga i cirka 3 för den var så kass. Mobilen var på lagning och jag fick tillbaka den förra fredagen och nu i torsdags var den trasig igen. Ska aldrig mer i hela mitt liv köpa en produkt av LG, rena rama skiten enligt mig. Blir sony ericsson hädan efter.
jag har en HTC Tytn den är jag ruggigt nöjd med. w-lan, pekskärm, fullt tgntbord, 3G m.m har allt jag behöver + allt man kan komma på senare att man behöver.