Tänkte fräscha upp min nya bil som blev införskaffad för att behövde större bil men tänkte även bygga om bilen lite både in och utvändigt :D De som jag kommer på just nu som ska fixas för att få den i bra skick Byta vänster... Visa mer
Börja med att montera extra ljusen hos några kompisar i deras verkstad
då va fronten av för demontering av fjärrljus som va helt ur blåst och inte ens inkopplad! samtidigt som extraljusen skulle monteras
En liten bild på extraljusen och toningsfilmen som jag antagligen ska montera när jag är i skolan pga bättre ljus där och man kan se alla luft bubblor lättare
Upptäkten en liten sak när fronten åkte av som jag inte sätt innan pga att fjärrljusen satt i vägen så de blir nog att byta kylare med tror jag
sen får ni lite bilder på skador och rost som ska fixas/bytas när de blir tillfälle för de vilket jag hoppas blir så fort som möjligt!
Där är lite färg skillnad på vänster bakdörr (vet inte om man kan se de på bilden men den är mattare än resten av bilen) och några rost prickar här och där så letar efter en ny dörr istället för att hålla på och lacka om denna dörren i skolan då den måste stå där tills den är klar
Där är lite färg skillnad på vänster bakdörr (vet inte om man kan se de på bilden men den är mattare än resten av bilen) och några rost prickar här och där så letar efter en ny dörr istället för att hålla på och lacka om denna dörren i skolan då den måste stå där tills den är klar http://www1.garaget.org/gallery/images/167/166767/166767-e63e69c5115c85f9b27813c44b452676.jpg
Höllviken missade det helt när jag kollade din tråd första gången Du kommer ju kunna skrämma skiten ur de j*vla Kanalarna hela somrarna ! Trevligt projekt!
Höllviken missade det helt när jag kollade din tråd första gången Du kommer ju kunna skrämma skiten ur de j*vla Kanalarna hela somrarna ! Trevligt projekt!
Tänkte göra de med till och med polisen hälsar på mig redan :p
tänkte byta ut den fula grillen mot en snyggare som jag fick av pamme här på garaget börjar med en bild på den nya grillen
den gammla fula grillen
då va fronten av efter en stunds pillande
pamme tyckte de va jätte kul att smyg fota min röv av någon konstig andledning
då va grillen med av
men till min stora besvikelse så passar inte den nya grillen så de va bara att skruva ihop allt igen och leta vidare efter en grill som passar så om någon är intresserad av den andra grillen så är de bara att hojta till!
det är asså denna grillen som jag säljer som har suttit på en s60 02:a
sen har mina blixtljus med kommit nu så ni får en liten bild på de med men behöver stå i ett garage då jag tänkte riva innertaket för att dra kablarna!