När jobbet tog slut och jag fick Lite Sommarlov så fick jag för mig att uppgradera och bygga nytt 
Resultatet blev
Alpine CDE-178BT
Alpine MRX-M110
B2Audo HN12 (En snygg bas
)
GAS Extra Batteri på 18 ah(CCA270 & 1800A)
Just nu håller hela systemet på att spelas in och jag måste berömma Alpine och deras Stereo som har gett mitt framsystem nytt liv!!! Den Levererar mer än jag hade förväntat och TuneIT gör den enkel att få en bra inställning för den musik man vill spela.
Bygget började med att fixa ny låda och det såg inte så fint ut från början och den har denna för att en rektangel formad låda hade gett mig 120 liter medan jag ville ha ned den till ca 72-73 L
Detta var skisser på hur lådan skulle bli och jag kan ju meddela att B2 skickar med mallar i lådan som man får och man behöver alltså inte rita själv som jag har fått göra
Men tillslut fick jag ihop lådan och klätt den i svar tyg och en terminal för att kunna koppla slutsteget till basen
Porten Kom sedan på medan jag bytte alla kablar i bilen då silikonet och Pl400 som jag har fäst det med fick torka, Vet inte hur bra det var att inte försöka med något annat men uppdatering kommer om porten skramlar loss
Såhär stod den klar på lite mer än 73L så lite överdimensionera men det känns bättra än att den skulle vara för liten  även mätt så jag kopplade spolarna rätt och fick det till 2 ohm så de blir till att se hur slutstegen kan leverera!
Tycker B2 har väldigt snygga och välformade basar, och såhär såg det senare ut i motorutrymmet! Det blev denna gången inte mer än 25cm till säkringen och kabeln går nu genom väggen säkrare och starkare än innan
Såhär såg lådan u inuti bilen och jag vet att kablarna ser ut som hej kom och hjälp mig men detta kommer att åtgärdas för att det inte ska se ut som hemma fix
Såhär såg de ut framifrån där man ser min ram jag byggt runt för att basen ska spela in i kupén och inte spela i bagaget för att få det bästa möjliga ljud i bilen.
Kommer lite mer uppdateringar nu då jag har mycket småfix och kommer en uppdatering med hur snygg Alpine CDE-178BT är i en bil sa vilket bra ljud den kan leverera! Man märker verkligen att man får de man vill för de pengarna när den har förnyat mitt frontsystem.
Jag tar gärna emot kritik då jag e rätt ny inom allt detta med att bygga ljud mm