Oavsett vad man gör kommer det bli fylle, nerskräpning, buskörning på alla vägar i hela Jönköping under denna helg. Därför tycker jag det är bra att polisen finns i närheten, så slipper man risken att någon tex överträffar sin förmåga och sladdar in i ens bil.
I övrigt så bor jag 4 mil ifrån så kommer såklart att vara där hela helgen, hoppas på en rolig helg
Jag skall göra vad jag kan när de gäller att slänga skräp när jag ser de tex glas m.m. Jag ör detta för att visa att jag inte acceptera skiten. sen om folk kommer och håna mig fine de kan jag ta. Jag gör de för alla som slipper få punka m.m samt att jag bor i JKPG
Jag skall göra vad jag kan när de gäller att slänga skräp när jag ser de tex glas m.m. Jag ör detta för att visa att jag inte acceptera skiten. sen om folk kommer och håna mig fine de kan jag ta. Jag gör de för alla som slipper få punka m.m samt att jag bor i JKPG
Stor eloge till dig! Hoppas innerligen att jag inte får punka på r-fälgarna när jag är där nere Tillhör den skaran som skippar mässan o kommer ner till runt 6 hugget. Struntar nog helt i A6 iår och ställer mig någonstans runt biltema tills det börjar dra sig ut emot torsvik
I nu läget är de redan 62 pers som kommer. skulle vara kul att se vad det är för bilar som väntas komma denna kväll så lägg gärna upp vilken bil ni kommer i.
Kom i Audin lite finare lite starkare hästar flytta över ljudet bara du har la större last utrymme i audin än saaben?
Nopp, Audin är mindre en Saaben rent fysiskt, både utanpå och innuti Men ja ska nog säga det att Saaben kommer nog vara nästan lika snabb som Audin sedan, förutom just i starten