3700
Sök

Garage i Sthlm!

79 Inlägg
13 januari 2013
Trådstartare
Tjenare, söker garage eller garageplats. helst i södra Stockholm. Maxhyra:4000:- Jag ska förvara och skruva med bilarna där. Så plats för 1 bil och lite skruvplats, så man får upp dörrar och man kan stå under huven utan att det blir för trångt! smile

Om ni har eller känner till något, tveka inte på att höra av er! smile

In och droppa en kommentar eller betyg ;D

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 258 Inlägg
13 januari 2013
EliasDahlberg skrev:
Tjenare, söker garage eller garageplats. helst i södra Stockholm. Maxhyra:4000:- Jag ska förvara och skruva med bilarna där. Så plats för 1 bil och lite skruvplats, så man får upp dörrar och man kan stå under huven utan att det blir för trångt! smile

Om ni har eller känner till något, tveka inte på att höra av er! smile

Inte för att jag har nåt garage att hyra ut men undrar om du menar per/mån eller per/år? 4000 kr/mån kanske inte är så dyrt i Stockholm men för mig som bor en bit utanför huvudstaden låter det jättemycket.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

79 Inlägg
13 januari 2013
Trådstartare
Självklart per månad! Jo priserna är lite högre här tyvärr! hmm

Trucker
2 710 Inlägg
13 januari 2013
Jag betalar 5500kr/år för min. 4000kr/månad+hyra på säg 8000 för en trea. 12000kr. O allt som hör till bilen, familjen ska äta..

Hur fan får en Svensson-familj ihop detta som har en lön på 25+25 (mor o far) / månad??

Fart missbrukare

79 Inlägg
13 januari 2013
Trådstartare
trippelturbo skrev:
Jag betalar 5500kr/år för min. 4000kr/månad+hyra på säg 8000 för en trea. 12000kr. O allt som hör till bilen, familjen ska äta..

Hur fan får en Svensson-familj ihop detta som har en lön på 25+25 (mor o far) / månad??

Du får nog skriva mer sammanhängande, förstår inte riktigt vad du menar?

Tryck och pys-åka
884 Inlägg
16 januari 2013
Hej !
Jag har två garageplatser lediga, tyvärr inte i södra stockholm, trotts att jag bor i haninge själv.
Men i Vällingby har jag och några andra ett krypin. Två bilplatser lediga.
Om vi lyckas fylla två platserna till med folk som man kan lita på betalar (problem med sånna har vi haft)
så hamnar hyran på 1533 per skalle. Om vi blir en till så blir det 1840.

En nackdel är utom "fel" ände av stan, är att det inte finns rinnande vatten i lokalen.

Hör av dig till våran "boss" Johan på 070 967 18 03, eller pm till mig om man är lite blyg.

757 Inlägg
18 januari 2013
wadde du får se till och hitta ett på södra sidan smile

79 Inlägg
19 januari 2013
Trådstartare
Eller hur! wink

Tryck och pys-åka
884 Inlägg
19 januari 2013
Precis vad jag alltid har sagt. Men man kan inte få allt.

757 Inlägg
20 januari 2013
nä men får hålla ögonen öppna. brukar kunna dyka upp garage ute i vallbo på ingarö ibland.

3 Inlägg
27 februari 2013
Hallå
Finns platserna kvar?

RillE

42 Inlägg
28 februari 2013
wadde skrev:
Hej !
Jag har två garageplatser lediga, tyvärr inte i södra stockholm, trotts att jag bor i haninge själv.
Men i Vällingby har jag och några andra ett krypin. Två bilplatser lediga.
Om vi lyckas fylla två platserna till med folk som man kan lita på betalar (problem med sånna har vi haft)
så hamnar hyran på 1533 per skalle. Om vi blir en till så blir det 1840.

En nackdel är utom "fel" ände av stan, är att det inte finns rinnande vatten i lokalen.

Hör av dig till våran "boss" Johan på 070 967 18 03, eller pm till mig om man är lite blyg.

Tjenna Wadde, eftersom det gått så långt sedan du senast skrev så tänkte jag bara kolla om ni har garageplats kvar innan jag ringer och gör bort mig wink

Mvh,
Nicklas

Sök