3160
Sök

Nya Corvette c7

patrik89
14 januari 2013
Trådstartare
Om ca25 minuter så släpper dom nya generationen av corvette. C7
http://www.youtube.com/watch?v=zsQGcD0TJvw

Vad tror ni?
Senast redigerat av patrik89 (14 januari 2013)

1 510 Inlägg
14 januari 2013
Fyfan vad snygg den var! big_smile

Offensiv inkompetens är bästa försvar.

Forummoderator
26 351 Inlägg
14 januari 2013
Ärligt talat så var den äckligt läcker i mitt tycke..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

1 298 Inlägg
14 januari 2013
Riktigt snygg. Vill ha behäret infinner sig. wink

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

Saabifierad
2 031 Inlägg
15 januari 2013
Helgrym big_smile

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 243 Inlägg
15 januari 2013
Den är hyffsat snygg men gillar inte riktigt att den har Camaroliknande baklysen. Dom borde vara lite mer Corvetterunda tycker jag. Men skulle knappast tacka nej till en. Undrar vilken prislapp dom kommer att sätta på den?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

227 Inlägg
16 januari 2013
Riktigt grym design på denna! Me gusta!

184 Inlägg
16 januari 2013
Grymt snygg bil måste man säga. Undrar vad de kommer att gå för när de börjar säljas i Sverige.....

126 Inlägg
16 januari 2013
Tycker definitivt dom lyckats bra med denna! Dom lär väl släppa värsting varianterna av Corvette såsom Z06an också antar jag?

Allmänt envis
12 512 Inlägg
16 januari 2013
Mycket läcker bil, jag har läst många kommentarer om att den skulle se japansk eller europeisk ut men håller inte med utan tycker den ger precis det intryck amerikanska sportbilar brukar ge. Bakänden är snygg, men passar inte på en Corvette utan jag gillar när man håller på och förfinar traditionerna. Fyrkantiga bakljus på en Corvette kan liknas med när Porsche tog väck de runda strålkastarna på 911/996, och precis som på tysken tror jag runda lyktor kommer tillbaka i framtiden.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

patrik89
16 januari 2013
Trådstartare
Gillar inte modet som gäller idag speciellt mycket. Vill att corvette ska ha luckorna fram med snygg bak. c5ans front stuk med baken ifrån c6 skulle vara ultimat.

Fast dom kommer aldrig bli så snygg som dom var 1969 endå så wink
Senast redigerat av patrik89 (16 januari 2013)

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
16 januari 2013
Tycker den ser ut för mycket som en ferrari...

785 Inlägg
16 januari 2013
Ferrari fram och Nya camaron bak!  Men man hade ju inte klagat om man fick en.. wink

Älskar ju bara instrumenten.. Allt digitalt som du kan ändra efter hur du vill köra.. Bara en monitor istället för analoga mätare!!

Its not the fart that kills, its the smell...

Sök