2921
Sök

Madza RX8 version 2.

Dags att styla mazdan lite. Målet är att få med den på olika bilshower. Ska försöka att ha den så "clean" som möjligt blir kul och se om man lyckas. Listan på saker som man har köpt: Kolfiber huv, Kolfiber baklucka,... Visa mer

82 910 Visningar
Uppdaterades senast 3 juni 2016
228 Inlägg
15 juni 2013
Trådstartare
Erajk skrev:
Ziggs skrev:
SaipH skrev:

på pappret så gör 350z o rx-8 ungefär samma 0-100 wink fast du aknske ska modda din?

Men inte in "real Life". 350z va jag inne på med ett tag. Den är rappare totalt samt inte lika slö på låga vaarv som RX8 är. Men den har inte alls samma fina egenskaper som RX8 när vägen börjar sänga sig. Sedan tycker jag 350Z va bullrig och komforten va ingen höjdare. Sedan tycker jag att insidan va tråkig.

2006an fick NAV och lite annat som gör att den känns ganska mycket trevligare innuti smile
Som du säger är det en jäääääkla skillnad mellan Rx8an och 350zan. 350zan går fortare på alla tänkbara sätt! smile

Jag har faktisk aldrig sett ett test där rx8an kör ifrån en 350z på bana. Rx8an är GRYYYYYM och jag älskar verkligen den för hur otroligt lättkörd den är på bana! smile Det är bara att gå på gas tidigare än alla andra smile

Så länge du e nöjd så e d skitsamma vad andra tycker. Tycker oxå att 350z e bättre på vissa grejer men älskar min råtta förmkt för att kunna byta upp mig mot nått snabbare. Men jag kör inte bilen på banan e mer inne på styling så råttan passar mig perfekt.

69 Inlägg
16 juni 2013
Sanni skrev:
Erajk skrev:
Ziggs skrev:

Men inte in "real Life". 350z va jag inne på med ett tag. Den är rappare totalt samt inte lika slö på låga vaarv som RX8 är. Men den har inte alls samma fina egenskaper som RX8 när vägen börjar sänga sig. Sedan tycker jag 350Z va bullrig och komforten va ingen höjdare. Sedan tycker jag att insidan va tråkig.

2006an fick NAV och lite annat som gör att den känns ganska mycket trevligare innuti smile
Som du säger är det en jäääääkla skillnad mellan Rx8an och 350zan. 350zan går fortare på alla tänkbara sätt! smile

Jag har faktisk aldrig sett ett test där rx8an kör ifrån en 350z på bana. Rx8an är GRYYYYYM och jag älskar verkligen den för hur otroligt lättkörd den är på bana! smile Det är bara att gå på gas tidigare än alla andra smile

Så länge du e nöjd så e d skitsamma vad andra tycker. Tycker oxå att 350z e bättre på vissa grejer men älskar min råtta förmkt för att kunna byta upp mig mot nått snabbare. Men jag kör inte bilen på banan e mer inne på styling så råttan passar mig perfekt.

Råttan är skitsnygg! big_smile

964 Inlägg
16 juni 2013
Ziggs skrev:
Anton-DekorTeknik skrev:
Sanni skrev:

Hur går det med företaget?

Jodå det går faktiskt kanon.
Det trillar in lite jobb då och då men enormt mycket förfrågningar.
Folk vet inte att vi finns än och vad vi kan göra än.

Men hellre att det går sakta framåt än att man får för mycket och det skiter sig.

Trycker ni även dekor? Tänkte om man skullerulla RX8 till er i vinter smile

Jodå vi gör det mesta, allt från dekaler till rollups, banderoller och klädtryck.

Bara höra av sig vid intressse så kan vi se vad vi kan göra för dig.

Söker ni dekaler eller material till bilmässor?
Gå in på DEKORTEKNIK.COM
Eller följ oss på Facebook:
Gå in och gilla!

964 Inlägg
16 juni 2013
Sanni skrev:
Erajk skrev:
Ziggs skrev:

Jag älskar Rx8an med, tråkigt att den ska ryka snart.

Hade motorn kunnat trimmas något hade jag aldrig sålt den för älskar bilen!

Gå in på DEKORTEKNIK.COM
Gå in och gilla!

69 Inlägg
19 juni 2013
Anton-DekorTeknik skrev:
Sanni skrev:
Erajk skrev:

Jag älskar Rx8an med, tråkigt att den ska ryka snart.

Hade motorn kunnat trimmas något hade jag aldrig sålt den för älskar bilen!

Håller helt med dig! smile Fantastisk bil!! Saknar redan min banpreppade.. Hade man bara haft råd att ha alla bilar hade jag GARANTERAT haft kvar den och kört bana med!!!

228 Inlägg
20 juni 2013
Trådstartare
http://i42.tinypic.com/jq6rud.jpg

81 Inlägg
20 juni 2013

de börjar bli riiktigt snyggt motor rum! big_smile

228 Inlägg
20 juni 2013
Trådstartare
Tackar. Nästan färdig.

228 Inlägg
23 juni 2013
Trådstartare
http://i39.tinypic.com/i3f57k.jpg smile

964 Inlägg
23 juni 2013
Snyggt!!

Gå in på DEKORTEKNIK.COM
Gå in och gilla!

228 Inlägg
23 juni 2013
Trådstartare
Anton-DekorTeknik skrev:
Snyggt!!

Tack.

964 Inlägg
23 juni 2013
Bara ta bort batterikåpan nu och putsa upp det som är under wink

Gå in på DEKORTEKNIK.COM
Gå in och gilla!

228 Inlägg
23 juni 2013
Trådstartare
Funderar på d.stör mig på natterikåpan hehe.skulle vilja kroma generator hehe.

228 Inlägg
29 juni 2013
Trådstartare
Beauty is alive.

228 Inlägg
29 juni 2013
Trådstartare
http://i42.tinypic.com/2mqstvr.jpg

228 Inlägg
29 juni 2013
Trådstartare
http://i42.tinypic.com/2jaayx0.jpg

230 Inlägg
29 juni 2013
Daaaayum! Så jävla snygg! smile

Kolla in mitt nya projekt: SAAB 9-3 SS Aero XWD

210 Inlägg
1 juli 2013
mycket sexig!

228 Inlägg
1 juli 2013
Trådstartare
muppen94 skrev:
Daaaayum! Så jävla snygg! smile

Tackar.

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
1 juli 2013
Mycket stilig i mattsvart. Men då tycker jag du ska slipa ner huven och bagageluckan och lägga matt klarlack på den. Skär sig då halva bilen är matt och vissa delar blänker

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

Sök