fint innertaket va hoppas det håller sig så fint bara
Det kommer åka ut såfort ja är klar med buren!! Har ett GLT innertak som är svart!
Åfan blir nog mycket finare med det Men hur gör du då? Sätter du ihop buren i bilen sen tar ut den eller vadå? ^^ Har aldrig förstått mig på hur man gör faktiskt
fint innertaket va hoppas det håller sig så fint bara
Det kommer åka ut såfort ja är klar med buren!! Har ett GLT innertak som är svart!
Åfan blir nog mycket finare med det Men hur gör du då? Sätter du ihop buren i bilen sen tar ut den eller vadå? ^^ Har aldrig förstått mig på hur man gör faktiskt
Jag har en sk. Skruvbur! alltså så är den bultad i golvet & skarvad vid taket som de syns på ena bilden.. svetsar ihop bakre delen med kryss osv nu sen plockar ja ur den å lackar den osv..
Jag har en sk. Skruvbur! alltså så är den bultad i golvet & skarvad vid taket som de syns på ena bilden.. svetsar ihop bakre delen med kryss osv nu sen plockar ja ur den å lackar den osv..
Åfan va smidigt Trodde det bara fanns sådana man svetsade ihop, men men man lär sig något nytt varje dag !
Åfan va smidigt Trodde det bara fanns sådana man svetsade ihop, men men man lär sig något nytt varje dag !
Självklart så svetsas ju även denna ihop, men den har bultbara skarvar emot golv & emellan fram å bakre delen av buren
Vart lite annat denna helg, kände att en cab va behövligt i de grymma vädret, så sagt å gjort köpte jag en billig besiktad 740 å kapa & montera nå fälgar
Men de gick bara några timmar innan farbror blå tyckte att ja inte skulle få köra längre
Så med spanskflagg i framrutan va de bara å ragga skjuts hem för att hämta brukisen & åka å hämta liket