Hehe, vill ju få klar all rost.. de är ju så grymt tråkigt ju
Rost e ju faktiskt fan de sämsta som finns helt klart, Förstår att du vill få undan de så du kan börja med de lite roligare. Typ allt de andra:)
Exakt! blir montering av bur osv till nästa vecka, då ska all rost vara klar! eller ja, är ett litet hål som ska lagas när ja ska ner med framvagnsbalken
Hehe, vill ju få klar all rost.. de är ju så grymt tråkigt ju
Rost e ju faktiskt fan de sämsta som finns helt klart, Förstår att du vill få undan de så du kan börja med de lite roligare. Typ allt de andra:)
Exakt! blir montering av bur osv till nästa vecka, då ska all rost vara klar! eller ja, är ett litet hål som ska lagas när ja ska ner med framvagnsbalken
Najs:) blir de stum montera framvagnsbalken sen då?
Najs:) blir de stum montera framvagnsbalken sen då?
Gått lite segt med rostlagningen nu sista dagarna..
Min donatormotor har kommit hem så den ska slaktas på delar senare! Har även servat isbilen lite inför morgondagens körning! siktar på att få klar rosten nästa vecka så ja kan dra iväg bilen till en annan verksta å tvätta ren bilen från all underreds massa osv..
2,8l motorn som ska donera kolvar & vev till snikmotorn, toppen ska användas till min smidda motor som ska byggas!
Sen va man ju tvungen att lufta skidorna lite på skotern så dom inte fryser fast! :thumbright: (förövrigt en fin vy över byn ja bor i!)
Den här rosten tar ju iallafall på tålamodet, tur ja inte är så blodigt seriös som ja vore om karossen skulle varit "lite" rakare i plåten än va den är En sida är nästan färdigt svetsad, snyggt utan spackel blire inte.. men vafan gör de på en busbil
Kommer lite mer bilder när bilen inte står på lyften, lite trångt just nu för nån bra helhets bild..
Det är ju alltid något hehe, mjo men det är ju roligt o se även om den kanske är fallfärdig till exempel EDIT: Då ser man ju sedan vilket jobb man gjort
Kommer lite mer bilder när bilen inte står på lyften, lite trångt just nu för nån bra helhets bild..
Det är ju alltid något hehe, mjo men det är ju roligt o se även om den kanske är fallfärdig till exempel EDIT: Då ser man ju sedan vilket jobb man gjort
joo förstår va du menar, men de värsta va väl skärmar & trösklar å de finns de nån bild på.. har mest riktat in mig på att laga bilen än att ta kort
joo förstår va du menar, men de värsta va väl skärmar & trösklar å de finns de nån bild på.. har mest riktat in mig på att laga bilen än att ta kort
haha jo brukar vara så du får be någon vara med som kan ta lite bilder då o då hehe
haha jo brukar vara så du får be någon vara med som kan ta lite bilder då o då hehe
De är ingen dagbok ja skriver! Ja lägger bara upp lite då & då, ibland kan man jobba på en hel dag utan att ens tänka på att man ska fota Tror nog ja kommer lägga upp lite mer bilder på den när ja lagat rosten, är ju lixsom samma bilder som dom ja lagt upp fast spegelvända nu när ja byter trösklar & skärmkanter