Har inte hänt mycke denna helg heller pga. hjälpt polarn med hans brutala S2a! Men känner att ja må göra ett jävla ryck denna vecka, ska försöka få klart golvet, avgas system å kanske starta till nästa helg
Har inte hänt mycke denna helg heller pga. hjälpt polarn med hans brutala S2a! Men känner att ja må göra ett jävla ryck denna vecka, ska försöka få klart golvet, avgas system å kanske starta till nästa helg
Tyvärr så måste man ju jobba å för att få allt att gå runt.. just nu jobbar ja på däckverksta under rushen som är! Så kommer hem sent på kvällarna å då äre ju inte mycke tid över till bilen då man må ju ha hand om huset osv.. Men ska försöka mig på att hålla ut lite längre på kvällarna, satsar fullt ut att ha den reggad å turbo monterad innan slutet av maj, för sen äre ju hårdtestning inför gatebil!
tjenare! följer ditt grymma projekt och har då en liten fråga då jag ska stoppa i en m50 i en 244a har sett att folk byter till E36 tråg är detta nödvändigt eller kan man använda sig utav E34ans tråg ?
tjenare! följer ditt grymma projekt och har då en liten fråga då jag ska stoppa i en m50 i en 244a har sett att folk byter till E36 tråg är detta nödvändigt eller kan man använda sig utav E34ans tråg ?
Ja om du inte vill ha en jätte framtung bil är detta nödvändigt, då e34ans tråg har pickupen framför framvagns balken å e36 har bakom, jag har e36 tråg å de passar klockrent, behöver inte röra torpedvägg eller liknande.
Häftigt bygge Blev nyfiken när jag såg lyften. Hur högt lyfter den och vilken takhöjd? Funderar också på att installera en nämligen och det ser ut som att du har snarlik takhöjd som mig.
Känner att ja inte fått så mycke gjort på sista tiden, jobbar just nu på däckverksta & har varit fullt upp hela dagarna för alla ska på med sommardäcken..
Men eftersom ja var ledig idag har ja fått lite gjort iallafall!