Nu återstår nedslipning av svetspunkter, limma och täta runt trösklar och skärmkanter. Ett steg närmare lack!
På söndag åker jag och hämtar en ny förardörr då den gamla var helt slut i elhiss-mekanismen.
För er som har crx så känner ni till belysningen som sitter ovanför baksätet, väldigt opraktiskt. Jag kom över denna belysning som bl.a sitter i CRX Exclusive, vet inte om den finns i vissa civicar? Helt klart mer praktiskt
Nu har det gått några veckor och en del har hänt. Har varit grymt dålig på uppdatera men det är väl slutresultatet som räknas
Backspeglarna åkte på och det tog en stund att klura ut hur detta fungerar. Inga elscheman fann jag men nu funkar det. http://youtu.be/yAv8ybwd51Y
Försökte även fixa fönsterhissen på förardörren men fönstermekanismen var helt slut och rutan gick utanför fönsterstoppet, såg jäkla roligt ut! Så en dörr inhandlades och sen var problemet löst!
Fick hem den nya kylaren från DD Racing och lite justering behövs som vanlig med alukylare, finns aldrig bolt on -.- Så några fästen skall kapas och sen sitter den lite längre ner och rakt framför allt.
Ett beg avgasystem från Megan racing inhandlades och det kommer bli awesome! Tack som fan Johan!
Sista updaten för idag - Bilen skall in på lack 22 mars, ÄNTLIGEN!