Volvo S70 GLT Greyline. Lätt styling och clean + behålla den i nyskick!
Tanken med tråden är som topic är alltså, skaffa bilen ett lätt styling utseende och få det så clean som möjligt och behålla bilen i absoluta toppskick med allt vad det innebär.
Nu börjar det gå framåt. Har slipat ner kofångaren bak idag och hämtat ur sargerna som ska sitta runt utblåsen som jag köpte på Volvo dock var det två likadana som det beställt så beställer en ny imorgon till andra sidan. Har också beställt nya registreringsskyltar utan EU-märke och till sist köpt nya klarglas usa blinkers. Trevligt kväll
En fartfylld tjej som gillar det mesta vad gäller bilar... Racing, Rally och Styling
Kolla gärna mitt nya projekt, Northern Sky, titta in och rösta gärna... http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=283833
Tror det är första S70 jag ser som har gått så lite. Måste ha stått still för det mesta. Imponerande är det hur som helst
Hehe ja känns både kul och skönt att ha bilen då den gått så lite. Har stått still för det mesta som du säger. En gubbe har brukat bilen innan då han inte kört vid dåligt väder så värst mycket
Registreringsskyltarna kom i brevlådan idag och kunde då inte vänta med att ta bort den gamla och dit med den nya. Skylten fram kommer när den nya fronten är på bilen. Här kommer bilder
Gammal skylt:
Ny skylt:
Ser mycket bättre ut, att så lite kan göra så mycket