Peaadam skrev:
Teho skrev:
Köpte en exakt likadan förra veckan, även denna en lågmilare (8800 mil) ägd av en äldre herre (haft bilen sedan dec -98).
Inga större planer såhär i dagsläget, mer än att den skall in för blästring + omlackering av bakre skärmkanter någon gång i september. Galven har börjat släppa lite i skärmkanterna och på ett ställe finns även en rostfläck på ca 2x2 millimeter. Även ett dörruppslag skall åtgärdas.
Annars är det väl lite småsaker på G, typ som LED i dimljus, fotbrunnar samt interiörbelysning. Ska även ta en tur till skroten när lönen kommer och inhandla ett par schyssta alufälgar till vintersulorna.
Köp Xenon HID konvertering direkt istället. Snyggare och mycket bättre ljus. Alla som jag vet som har köpt leds har bytt till xenon efter ett litet tag då det inte blir så bra i dimljus ( självklart en personlig åsikt ). Om du kollar min bil så har jag leds i dimljusen på bilderna. Har dock xenon där nu istället ironiskt nog
Vart köpte du dina LED?
Tycker de verkar helt OK, kör ändå inte med dimljusen som någon primär ljuskälla utan bara som DRL.
Vad kostar en HID konvertering?
Senast redigerat av Teho (15 augusti 2013)