Volvo S70 GLT Greyline. Lätt styling och clean + behålla den i nyskick!
Tanken med tråden är som topic är alltså, skaffa bilen ett lätt styling utseende och få det så clean som möjligt och behålla bilen i absoluta toppskick med allt vad det innebär.
Ja en riktigt fin bil du har där! Hoppas att min kommer bli lika fin men men är ju lite missnöjd med miltalen, vet inte om det är värt att kosta på den så mycket
Ja en riktigt fin bil du har där! Hoppas att min kommer bli lika fin men men är ju lite missnöjd med miltalen, vet inte om det är värt att kosta på den så mycket
Tack! tänkte också lite så innan med min gamla bil men det bana ut snabbt. Sålde den 2k mil efter vid 26 000mil och där gjordes det mesta
Åååå så fin! Och vad kul att du försöker bevara bilen som den är med en clean look! Jag har en vän som också har en S70 med klarglas, silverblå, riktigt snygg! Tror jag har bild på den i något fotoalbum här Keep up the good work! Prem lagd!
Åååå så fin! Och vad kul att du försöker bevara bilen som den är med en clean look! Jag har en vän som också har en S70 med klarglas, silverblå, riktigt snygg! Tror jag har bild på den i något fotoalbum här Keep up the good work! Prem lagd!
Har varit lite dålig med update men bättre sent än aldrig har varit mycket velande om att tona rutorna eller inte men till slut så, körde in till Malmö och fick det utfört av Xtravagant. Här kommer en bild på rutorna med 30% solfilm.
Som jag skrivit tidigare handla jag högtalare kit på Vallåkra och kunde inte hålla mig så beställde nya högtalare till bakdörrarna också från GroundZero - RadioActive. Kopplade in dem idag och ska försöka få ett bra klipp på hur ljudet är i bilen nu.
Har köpt Xenon i halvljus igen då jag inte kan vara utan det snygga haha. Det kommer förhoppningsvis nästa vecka och ska också försöka ut och plåta lite bilder på ett schysst ställe någon dag så bilen ser ut nu. Till sist försöka få ett bra ljudklipp på hur bilen spelar nu när det även blivit någorlunda inställt.
Kommentera nu vad ni tycker om det senaste alltså toningen, hiss eller diss?