Volvo S70 GLT Greyline. Lätt styling och clean + behålla den i nyskick!
Tanken med tråden är som topic är alltså, skaffa bilen ett lätt styling utseende och få det så clean som möjligt och behålla bilen i absoluta toppskick med allt vad det innebär.
Har monterat nya diskanter framme i instrumentbrädan till DynaAudio som kommer ifrån C70. Blev skillnad att bara byta dem Det som kommer så fort som möjligt är att lacka om mina r-fälgar till silver. Ha en trevlig helg
Blev en roadtrip upp till Emia för att kolla på mässan som ägde rum i helgen. En mycket trevlig dag och blev även lite köp som ett bass kit som kommer att kopplas in i början av veckan då tid finns och lite bilvårds produkter ifrån Meguiars såklart!! Glad påsk till er alla. :-)
Blev inte som planerat innan med mina 18" r-fälgar att lackera om dem. Köpte istället nya r-fälgar igår 215/35R19. Ska koppla klart ljudet som jag började på igår. Bättre bilder kommer under dagen. Solen skiner ute #love.
Blev inte som planerat innan med mina 18" r-fälgar att lackera om dem. Köpte istället nya r-fälgar igår 215/35R19. Ska koppla klart ljudet som jag började på igår. Bättre bilder kommer under dagen. Solen skiner ute #love.
Har tvättat och putsat nya fälgarna och är reda för montering blir troligtvis nästa vecka. Har också hunnit med att ta bort emblem på bakluckan och blev cleant som det står i rubriken och försöker då hålla mig till det. Till sist kopplade jag färdigt ljudet i bilen. Trevlig kväll